سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۴۰

اخبار

توسعه تعاملات، با هدف ارتقای سطح سلامت

نشست هم اندیشی و بررسی توسعه تعاملات دو جانبه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی؛ سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، ضمن ابراز خرسندی از نگاه دغدغه‌ مندانه موجود در مدیران مجتمع گاز پارس جنوبی و برگزاری این نشست، به اهمیت جایگاه بهداشت و درمان در مناطق عملیاتی اشاره کرد و اذعان داشت: ما به ‌عنوان پشتیبان کارکنان صنعت نفت و خانواده‌های آنها تمامی تلاش خود را برای ارتقای سطح سلامت این عزیزان به ‌کار بسته‌ایم و هدف خود را سلامت و رضایت جمعیت تحت پوشش از دریافت خدمات ارائه شده می دانیم.

بوشهر

پارس جنوبی ویترین صنعت نفت است

مهندس رضا تیرگر با بیان اینکه پارس جنوبی ویترین صنعت نفت است افزود: توجه مدیران به مناطق عملیاتی نسبت به گذشته بسیار بیشتر شده و در جهت رفع دغدغه ها گام های موثری برداشته شده که جای خوشحالی و تقدیر و تشکر دارد .

سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، با تأکید بر اینکه از ابتدای آغاز به ‌کار دولت سیزدهم وزیر نفت نگاهی ویژه‌ به سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در مناطق مختلف کشور داشته است، افزود: با وجود حمایت های مؤثر مهندس اوجی شاهد ارتقای کیفیت و کمیت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت خواهیم بود.

در این دیدار، مهندس تیرگر با مهم شمردن تعامل دو جانه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: ما از تمامی شما می‌خواهیم با راهکارها و پیشنهادهای خود، ما را در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی بهتر یاری کنید.

تیرگر

در این نشست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر و خارگ، ضمن تبیین مهم ترین اولویت ها، تلاش برای توسعه تعاملات، با هدف ارتقای سطح سلامت را یک ضرورت مهم خواند و از راه اندازی دستگاه سی تی اسکن بیمارستان توحید جم در روزهای آتی خبر داد.

 دکتر سعید گران پی با تقدیر از نگاه مثبت مدیران منطقه و وزارت نفت به مقوله درمان و ارتقای خدمات درمانی اظهار امیدواری کرد و افزود: با همراهی همه جانبه، شاهد توسعه روزافزون خدمات درمانی در سطح صنعت و محیط پیرامون باشیم.

در ادامه بخشی از مدیران حاضر در این نشست به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‎های خود پرداختند.

در حاشیه این نشست میز خدمت برای دیدار و گفتگوی کارکنان در خصوص مشکلات خود در حوزه درمان و رسیدگی مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر برپا شد.

بوشهر

۲۶ آبان ۱۴۰۱ ۲۲:۲۴
تعداد بازدید : ۷,۶۴۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید