سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۱۶

اخبار

بررسی روند اجرای میز خدمت موضوع اصلی جلسه شورای مدیران سازمان

جلسه شورای مدیران سازمان امروز یکشنبه 29 آبانماه با هدف بررسی روند اجرا و فرآیندهای میز خدمت با حضور مدیرعامل ، جمعی از مدیران و روسا ستادی ، رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و میهمانان ویژه دکتر فلاحی مدرس توسعه دولت الکترونیک وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران و فاطمه عباس نژاد رییس نظارت بر توسعه دولت الکترونیک وزارت نفت ، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، در این نشست با توجه به اهمیت دولت الکترونیک ،  مهندس رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان در خصوص روند  اجرای میز خدمت در هر دو بعد حضوری و الکترونیکی مواردی را مطرح کرد و گفت : میز خدمت در تمامی مناطق سازمان با رویکرد جدید در حال راه اندازی می باشد و شرح وظایف  و احکام افراد در جهت ایجاد نقشه راه و فرآیند به زودی ارسال خواهد شد.

در ادامه دکتر فلاحی در ابتدا به بررسی هدف اولیه طرح میز خدمت پرداخت و گفت : شناسایی خدمات و ساماندهی و شناسه دار شدن خدمات در اولین گام بسیار مهم است،بحث دولت الکترونیک در سال های اخیر بخصوص در دولت سیزدهم بسیار پر رنگ شده و با همسویی بهتری در حال پیشروی است .

دکتر سید مهدی هاشمی با اشاره به اینکه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در سال های گذشته با توجه به نوع ماموریت و ماهیت خود ، میز خدمت را اجرا کرده است گفت : میز خدمت در سازمان بیشتر جنبه حضوری دارد اما در تلاش هستیم تا با اجرای الکترونیکی آن سرعت ارائه خدمات را افزایش دهیم و با ساماندهی آن موجبات افزایش میزان رضایت مندی جمعیت تحت پوشش را فراهم کنیم .

وی افزود : اجرای میز خدمت در سازمان باید با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی سنجیده شود ، بحث آموزش و شرح وظایف افراد ضرورت دارد و فرآیند باید در سازمان روشمند شود و لیست خدمات کد دار مشخص شود.

گفتنی است دکتر فلاح مهرجردی سرپرست مدیریت عملیات سلامت  در این نشست با توجه پیش رو بودن هفته بسیج و روز پرستار بر پر رنگ برگزار شدن این مناسبت ها تاکید و خواستار همکاری تمامی واحدها و مدیریت ها در اجرای آن بود.


شورای مدیران 6
شورای مدیران 5
شورای مدیران 4
شورای مدیران 3
شورای مدیران 2
شورای مدیران 1

شورای مدیران 8
شورای مدیران 7
۲۹ آبان ۱۴۰۱ ۱۶:۱۳
تعداد بازدید : ۷,۳۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید