سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۱:۳۹
 

اخبار

نشست مشترک مدیریت بهداشت و درمان با مدیران شبکه بهداشت و درمان امیدیه

چگونگی اجرای تفاهم نامه بهداشتی بین سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و وزارت بهداشت از جمله موضوعات این جلسه بود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه هماهنگی اجرای تفاهم نامه سازمان بهداشت و درمان با وزارت بهداشت در خصوص پایش های بهداشتی خانواده های صنعت نفت در ستاد بهداشت و درمان برگزار شد.
ابتدا دکتر فرید خدری ضمن خوشامدگویی ، مقدمه ای در مورد جمعیت تحت پوشش و نحوه اجرای برنامه پزشکی خانواده در صنعت نفت بیان نمود و گفت : سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت یکی از سازمان های پیشرو در زمینه بهداشت ، تجربیات گران قیمتی در این زمینه دارد.
رئیس بهداشت و درمان تفاهم نامه اخیر بین مدیر عامل سازمان و معاونت بهداشتی وزارت بهداشت را مسیری مطمئن برای سلامت جامعه تحت پوشش توصیف کرد و اظهار داشت: هر چه در این زمینه تعامل بیشتر باشد حل مشکلات آسان تر و خدمت به مردم سریع تر صورت می گیرد.

وی آمادگی خود را برای اعملیاتی نمودن این تفاهم نامه اعلام کرد و بر استفاده از تمام ظرفیت ها برای اجرای آن تاکید نمود.

سپس مدیر شبکه بهداشت و درمان امیدیه به سابقه اجرای برنامه های سلامت محور در وزارت بهداشت اشاره کرد و گفت : سامانه سیب یکی از موفق ترین سامانه های مرتبط با سلامت است که با معیارهای سازمان بهداشت جهانی همخوانی و هماهنگی کامل دارد.
مهدی آبدیده اجرای تفاهم نامه بهداشتی بین وزارت بهداشت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را یک گام موثر برای همسان سازی برنامه های بهداشتی توصیف کرد و اظهار داشت : با اجرای تفاهم نامه بهداشتی ، مسیر اجرای برنامه های فراگیر در سطح شهرستان فراهم می شود و برنامه های بهداشتی وزارت بهداشت عمومیت بیشتری پیدا می کند.
در ادامه این جلسه افسانه وارسته رئیس خدمات پشتیبانی ، دکتر عیسی طاهری رئیس مرکز سلامت خانواده و  فرویدون کاظمی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت شبکه بهداشت و درمان امیدیه  نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند و در پایان مقرر گردید تفاهم نامه بهداشتی به شرح اعلام شده از طرف مدیر عامل سازمان و معاون بهداشتی وزارت بهداشت اجرایی و نتایج آن در جلسات آینده بررسی شود.

 

خبر
خبر

خبر

خبر
خبر

 

 

 

 

 

 
۱ تیر ۱۳۹۹ ۱۴:۵۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید