سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۲۰
 

اخبار

بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان در وضعیت آمادگی بیشتر برای مقابله با موج جدید کرونا

رییس بهداشت ودرمان گفت: با شیوع مجدد و گسترش موج پنجم در کشور، تجهیزات و نیازهای دارویی مورد نیاز در منطقه بررسی و تمهیدات لازم اتخاذ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان، دکتر نصراله حسونی بحرینی در گفتگو با روابط عمومی این مرکز، از اعلام آمادگی منطقه و بیمارستان نفت آبادان، جهت مقابله با موج احتمالی بیماری کرونا، خبر داد و گفت : تمام امکانات و تجهیزات و نیازهای دارویی مورد نیاز در دسترس و در شورای مدیریت بحران منطقه وضعیت موجود، مورد بررسی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر نظارت بر تهویه و فشار منفی در بخش های داخلی و ICU   برای جلوگیری از انتشار بیشتر بیماری افزود : دستور برگزاری جلسه اضطراری در خصوص بررسی وضعیت تهویه در بیمارستان توسط کارگروه تخصصی متشکل از HSE ، تجهیزات پزشکی ، خدمات عمومی و کنترل عفونت با سرپرستی رییس سلامت کار و HSE ، داده شد و نتایج و گزارش مربوطه در جهت بهبود سیستم های تهویه بیمارستانی و آمادگی جهت اپیدمی کووید 19 ارائه می شود.

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت آبادان ادامه داد :  اقدامات و پیگیری های انجام شده در زمینه راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز سنترال، نصب و راه اندازی مخزن اکسیژن مایع و توسعه سیستم توزیع گازهای طبی بصورت سنترال در بخش های بستری نیز بصورت جدی در حال انجام است.

 دکتر بحرینی اظهار داشت : در حال حاضر 270 کپسول اکسیژن پرتابل در حال بهره برداری است.

وی از همه شاغلین مناطق عملیاتی و خانواده های تحت پوشش خواست که با توجه به سرعت انتشار سویه دلتا کرونا ویروس، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، همچنان با زدن ماسک و حفظ فاصله اجتماعی، در کنترل بیشتر موج بیماری  با تیم های بهداشتی و کارکنان درمانی همکاری نمایند

۱۶ تیر ۱۴۰۰ ۱۶:۰۴
تعداد بازدید : ۱۷,۴۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید