سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۹:۴۲
 

اخبار

استاندارد سازی نیرو انسانی در دستور کار حوزه پشتیانی و درمان

تهیه شناسنامه مشاغل درمانی و غیردرمانی پس از استاندارد سازی نیروی انسانی در مناطق اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، امیر قائم پناه مدیر منابع انسانی در پاسخ به سوالات و پیگیری ها در خصوص تبدیل وضعیت کارکنان مدت موقت در سازمان گفت : مدارک ایثارگری نزدیک به 160 نفر مشمول تبدیل وضعیت اخذ شد، با توجه به مکاتبات انجام و فرصت یکماه به مناطق،مدارک افراد حائز که شامل (فرزند شهید، ،فرزند جانباز و رزمنده و جانباز) می باشد جمع آوری و در جهت صحت سنجی در اختیار امور ایثارگران شرکت ملی نفت ایران قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فرصت برای افراد حائز شرایط هنوز هست ،افزود : 50 درصد مدارک صحت سنجی شده و 50 درصد دیگر هم در مسیر صحت سنجی می باشد و ما در مرحله اعلام سمت هستیم.

مدیرمنابع انسانی سازمان تصریح کرد : با توجه به دستور مقام عالی وزارت ، سازمان بهداشت و درمان همانند دیگر شرکت ها سمت های پایه 10 تا 15 که بلاتصدی و شاغل نداشت را حذف شد اما جای نگرانی برای نیروهای مدت موقت در حال تبدیل وضعیت نیست.

قائم پناه اظهار کرد : آن دسته افرادی که سمت سازمانی ندارند ، باتوجه به مکاتبات و مجوزها سمت قائم به فرد برایشان در محل جغرافیایی خدمت  ایجاد می شود و کار بصورت گروهی در حال انجام است.

وی ادامه داد : ابلاغیه جدیدی از سوی وزارت نفت به مدیران عامل شرکت ها ارسال شده است که نیروهای پیمانکار ایثارگر هم میتوانند با ارائه مدارک و صحت سنجی مشمول تبدیل وضعیت شوند.

مدیرمنابع انسانی بیان کرد : طبق مکاتبات به مناطق و تعیین مدت زمان مشخص ، افراد حائز شرایط باید مدارک خود را تحویل دهند تا بعد از صحت سنجی فرآیند تبدیل وضعیت آنان اجرایی شود.

قائم پناه در خصوص افرادی که متقاضی کار در قرارداد های حجمی و  پیمانی در سازمان هستند ، گفت: سامانه متقاضی کار با همکاری روابط عمومی و انفورماتیک ستاد طراحی و آماده شده تا بعد از تایید مدیرعامل ، مدیریت منابع انسانی و سلامت در سرویس وب بارگذاری شود.

وی اظهار کرد : همکاران متقاضی در حوزه پیراپزشکی می توانند با مراجعه به سامانه درخواست خود را با توجه به منطقه سکونت و خدمت ثبت نمایند ، فایل بانک اطلاعاتی در اختیار منابع انسانی و مناطق قرار میگیرد تا در صورت لزوم برای جذب ، اقدامات لازم صورت گیرد.

مدیر منابع انسانی ادامه داد : براساس نظر مدیرعامل کار سنجی و استاندارد سازی نیرو در دستور کار حوزه پشتیانی و درمان قرار گرفت و تا زمانی که آنالیز و شناسنامه استاندارد سازی نیرو برای هر منطقه انجام نشود ، جذب نیرو انسانی در قالب پیمانکاری متوقف است.

وی افزود : کمیته منابع انسانی با رویکرد جدید در سازمان تشکیل شد و احکام مربوطه نیز صادر شده است ،  این کمیته شامل مدیرعامل سازمان بعنوان رییس کمیته ، مدیرمنابع انسانی عضو و دبیر کمیته ، سرپرست مدیریت عملیات ، سرپرست مدیریت درمان،سرپرست مدیریت بهداشت و HSE  و مدیریت برنامه ریزی سازمان می باشد.
مدیر منابع انسانی گفت  : درخواست هایی که در سامانه برای حوزه پشتیبانی ثبت شود به منابع انسانی و درخواست های درمان به مدیریت عملیات ارجاع خواهد شد و  براساس شناسنامه طراحی و تصویب شده نیاز سنجی انجام و بعد از تصویب در کمیته ها به مناطق ابلاغ خواهد شد.

قائم پناه بیان کرد : جذب بصورت پیمانکاری در سقف پیمان های مصوب سال 93 و 94 که از سوی مقام عالی وزرات ابلاغ شده خواهد بود ، در جهت جذب و انتخاب فرد اصلح با شایستگی و توانمندی بالا در حوزه درمان برای خدمت رسانی به کارکنان صنعت نفت ، از طریق بررسی سطح علمی و عملی انجام می گیرد.

خبرنگار: نفیسه هوشیار
۱۹ تیر ۱۴۰۰ ۱۴:۳۷
تعداد بازدید : ۱۷,۸۳۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید