سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۵:۱۲
 

اخبار

تزریق بیش از 6000 دوز واکسن کووید19 در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

پس از گذشت چهار روز از آغاز مجدد واکسیناسیون گروه سنی 50 تا 65 سال در استان خوزستان ، بیش از 6000 دوز واکسن در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز تزریق شده است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، واکسیناسیون بازنشستگان صنعت نفت در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با فراخوان بازنشستگان بالای ٦٠ سال مجددا أز سر گرفته شد. از روز پنجشنبه 24 تیر امسال  با هماهنگی های انجام شده با ریاست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و مساعدت مرکز بهداشت شرق اهواز ، واکسیناسیون بازنشستگان بالای ٦٠ سال صنعت نفت آغاز شد و واکسیناسیون گروه سنی 50 تا 65 سال  که با ابلاغ وزارت بهداشت از روز  پنجشنبه 24 تیر ١٤٠٠ در استان خوزستان آغاز شده بود  ، در روزهای شنبه و یکشنبه 26 و 27 تیر ماه نیز با فراخوان شاغلین 57 تا 59 ساله صنعت نفت توسط بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ادامه یافت. تاکنون بیش از 6000 دوز واکسن به این گروه سنی تزریق شده است که از این تعداد بیش از نیمی از مراجعین بازنشستگان و شاغلین صنعت نفت بوده اند.

گفتنی است واکسیناسیون در مجموعه فرهنگی ورزشی امام رضا (ع) واقع در شهرک نفت در فضایی آرام ، منظم و بدون معطلی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حال انجام است.در این مرکز علاوه بر حضور  ٨ نفر پرستار و ماما مجرب و با سابقه جهت تزریق واکسن ، ٣ نفر پزشک نیز در سالن اصلی و سالن انتظار مستقر بوده تا بتوانند به تمام سوالات پزشکی و درمانی مراجعین پاسخ داده و راهنمایی های لازم قبل و پس از تزریق را نیز ارائه نمایند. اسکورت طبی و آمبولانس مجهز نیز در این مرکز استقرار یافته است.واکسن هایی که تاکنون تزریق شده از نوع سینوفارم و کوو ایران برکت بوده است.


واکسن کووید19
رسانه جدید
۲۸ تیر ۱۴۰۰ ۰۹:۲۵
تعداد بازدید : ۱۷,۰۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید