سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۲۷
 

اخبار

سفر یک روزه مدیر عامل سازمان به اصفهان

دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان صبح چهارشنبه 14 مهرماه در سفر یک روزه خود به اصفهان ،مشکلات و معضلات پروژه بیمارستان هزار جریب و چگونگی راه اندازی بیمارستان شاهین شهر را با حضور مهندس سمیع و مسئولین بهداشت ودرمان صنعت نفت اصفهان بررسی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اصفهان، در این دیدار دکتر هاشمی در ابتدا از همکاری و مساعدت های حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی  در رفع مشکلات پروژه پلی کلینیک تخصصی شاهین شهر از ابتدا تاکنون تشکر کرد و گفت :با توجه به اینکه صنایع نفت اصفهان در همجواری شهرستان شاهین شهر قرار گرفتند و تراکم جمعیت تحت پوشش در این شهر زیاد می باشد، ضروری است این پلی کلینیک به بیمارستان تبدیل شود.

مدیر عامل سازمان اظهار داشت : از ابتدا مصوبه مجمع نفت برای شاهین شهر دی کلینیک یا جراحی محدود بوده و برای راه اندازی این بیمارستان ابتدا بایستی مصوبه مجمع نفت و نقشه آن اصلاح شود.
وی ادامه داد : برای مدیریت این بیمارستان مهمترین مسئله منابع آن است که باید در این راستا گام های مهمی برداشته شود.

دکتر هاشمی با اشاره به اینکه ما هیچ گونه کمک دولتی دریافت نمی کنیم گفت :  برای ارائه خدمت بیمارستانی باید بیمارستان به صورتی تعریف شود که با سایر مراکز و بیمه ها به خصوص بیمه های تکمیلی با تعرفه خصوصی قرارداد منعقد گردد.

وی با تاکید بر اینکه به سرعت راه اندازی بیمارستان را در دستور کار قرار می دهیم، گفت :  بدنبال رفع پیگیری موانع و مشکلات هستیم.

حاجی دلیگانی نماینده مردم شریف منطقه شاهین شهر ،میمه و برخوار نیز ضمن قدردانی از مدیریت سازمان در ساخت و راه اندازی این پلی کلینیک از ضرورت وجود بیمارستان در شهرستان شاهین شهر گفت و اظهار امیدواری کرد با تبدیل این مرکز به بیمارستان بخشی از مردم این شهر نیز بتوانند  از خدمات آن بهره مند گردند.در پایان حاجی دلیگانی قول همه گونه همکاری و مساعدت برای پیگیری مشکلات برای راه اندازی این بیمارستان را دادند.

اصفهان
رسانه جدید

۱۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۴:۰۳
تعداد بازدید : ۱۱,۹۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید