سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۲۲

اخبار

بزرگداشت روز ملی حمل و نقل در بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری

در مراسمی با حضور رئیس بهداشت و درمان ، رئیس بیمارستان ، رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان آغاجاری و جمعی از مسئولین ، از زحمات پرسنل واحد ترابری این مرکز درمانی قدردانی شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، بمناسبت گرامیداشت روز ملی حمل و نقل، طی مراسمی با حضور دکتر رضا آموزش رئیس بیمارستان ، دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان ،رضا نوروزی رئیس خدمات پشتیبانی و جمعی از مسئولین از خدمات ارزنده کارکنان این واحد تجلیل کردند.

دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ضمن تبریک روز حمل و نقل به همکاران ترابری گفت : واحد ترابری یکی از واحدهای پرکار ، پرتلاش و زحمتکش سیستم است و در تمام خدمات شبانه روزی با کادر درمان شریک و همقدم بوده و هستند. 

وی همچنین افزود : همانگونه که همه ما می دانیم از زمان شیوع کرونا تعداد اعزام و ماموریتهای همکاران ترابری بسیار زیاد بوده است و زمان استراحت آنان نیز بسیار کم  و همکاران ما در این واحد بدون شکایت با کادر درمان همکاریهای لازم را  انجام داده و می دهند که از تمام زحمات پرسنل ترابری تشکر و قدر دانی می نمایم .

دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان ضمن تبریک 26 آذرماه روز حمل و نقل به همکاران واحد ترابری بیان نمود :ر انندگان واحد ترابری دارای شغل بسیار حساس و قابل احترام دارند همراه با خطرات بسیار که ، از همینجا از زحمات تک تک همکاران واحد ترابری  تقدیر و تشکر را دارم . 

سپس رضا نوروزی ضمن تبریک این روز، ترابری را یکی از مهم ترین رکن های پشتیبانی معرفی کرد و ایشان را به صداقت ،صبوری و معیارهای صحیح اخلاقی توصیه نمود.
وی همچنین نسبت به ارتقاء مهارت رانندگی و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: : با توجه به اینکه تمام واحدها با واحد نقلیه در ارتباط هستند ( اعم از جایجایی پرسنل ،رفت آمد پزشکان و ماموریتها ) ، بازخوردی که ازآنها به ما می رسد نشان دهنده این است که واحد نقلیه جایگاه ویژه ای در بهداشت و درمان آغاجاری دارد که این خود در خور تقدیر است .
در پایان نیز برای کلیه همکاران واحد ترابری از درگاه ذات اقدس الهی  موفقیت روز افزون مسئلت نمودند.

 

1
6
2

 
۲۷ آذر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۹
تعداد بازدید : ۶۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید