سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۴۴

اخبار

راه اندازی تمامی عمل های تخصصی ارتوپدی در منطقه آغاجاری

دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان : رضایتمندی کارکنان و خانواده های آنان از مهمترین اهدف بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری تمامی عملهای تخصصی ارتوپدی توسط 2 متخصص و جراح ارتوپدی دکتر رضا محمدی و دکتر ابراهیم کاویانفر در اتاق عمل بیمارستان  شهید ایرانپور (نفت ) انجام می گردد .
دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری بیان نمود : به منظور ارائه خدمات درمانی مطلوب در منطقه ، ایجاد آرامشِ خاطر برای خانواده ها ، جلوگیری از رفت و آمدهای طولانی و خسته کننده  ، کم کردن هزینه های گزاف ناشی از ایاب و ذهاب و هتلینگ و هزینه های همراه و مخارج مشابه با هماهنگی پزشکان ارتوپد و اتاق عمل  این مرکز ،عمل های ارتوپدی به صورت روزانه توسط  دکتر رضا محمدی و دکتر ابراهیم کاویانفر انجام می شود.
رئیس بهداشت و درمان مهمترین هدف از انجام این عملها را رضایتمندی کارکنان و خانواده های  آنان دانست واظهار کرد: انشالله با توکل به خداوند منان تمام تلاش خود را خواهیم کرد که  در آینده ای نزدیک،  بیمارستان نفت امیدیه به قطب ارتوپدی بیمارستان های جنوب کشور تبدیل شود.

 

غ
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۲۷
تعداد بازدید : ۱,۴۴۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید