سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۰

اخبار

تشریح عملکرد یکساله مرکز مشاوره خانواده

گزارش خدمات مشاوره‌ای به خانواده بزرگ صنعت نفت در یکسال اخیر توسط مسئول این مرکز ارائه گردید
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری عملکرد یکساله مرکز سلامت روان این بهداری توسط مسئول این مرکز تشریح گردید.
آزاده تربو طی مصاحبه با خبرنگار این پایگاه ضمن تشریح فعالیتهای این مرکز گفت :در یکسال اخیر افزون بر 2200 مورد خدمات مشاوره‌ای و 2500 نفر  آموزش های روانشناختی به خانواده صنعت نفت  در این منطقه ارائه شده است.
مسئول مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت آغاجاری اظهار نمود که علاوه بر خدمات مشاوره‌ای، خدمات آموزشی شامل مهارتهای دهگانه ، فرزند پروری ، استرس شغلی و ....نیز برای شاغلین ، والدین و فرزندان صنعت نفت آغاجاری ارائه می‌شود.
وی یادآور شد: این مرکز از نیروهای متخصص از قبیل روانپزشک،دکترای روانشناس بالینی، روانشناس ارشد مشاوره جهت ارائه خدمات بهره می برد و خدماتی همچون مشاوره خانواده، زوج درمانی، خانواده درمانی، مشاوره تحصیلی، مشاوره کودکان، نوجوانان و جوانان، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره شغلی، مهارت های زندگی، روان درمانی و روان سنجی ارائه می‌شود.
تربو در ادامه افزود: برگزاری کنفرانس ها و کارگاه های  آموزشی طبق تقویم آموزشی، برگزاری دوره‌های مشاوره‌ای و آموزشی برای پرسنل ادارات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، آموزش خانواده‌ها و پرسنل بیمارستان بصورت مستمر از طریق تشکیل کنفرانس و نیز ارائه مشاوره در مواقع مورد نیاز از طریق روانشناس از دیگر خدمات مرکز مشاوره و بهداشت روان صنعت نفت آغاجاری است.
این مسئول در پایان با ارائه آماری ، برگزاری 12 کنفرانس ، 4 کارگاه و 2 همایش بزرگ آموزشی را از جمله اقدامات این مرکز برشمرد که با بهره بردن از اساتید مجرب برگزار گردید.

 

سلامت

سلامت  

۴ تیر ۱۳۹۶ ۱۳:۴۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۰۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید