سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۱۹

اخبار

جلسه مشترک کار گروه بهداشت و درمان مراسمات مذهبی شهرستان امیدیه به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

این کار گروه جهت ارائه خدمات بهداشتی - درمانی در مراسمات مذهبی نظیر اربعین حسینی و زیر نظر فرمانداری شهرستان امیدیه فعالیت می کند

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری  جلسه مشترک کارگروه بهداشت ودرمان مراسمات مذهبی شهرستان امیدیه در دفتر رئیس خدمات پشتیبانی برگزار شد .

این جلسه با حضور مهندس آبدیده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه ، سردار سبزی والا مدیر اجرایی موکب شلمچه ، یوسف قلندری مسئول پشتیبانی موکب شلمچه ، افضلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قدر و جابریان جانشین پایگاه در دفتر رئیس خدمات پشتیبانی این مرکز برگزار شد .

در این جلسه ابتدا عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از تشکیل این کار گروه گفت : یکی از مشکلاتی که همیشه در مراسمات ملی و مذهبی وجود دارد عدم هماهنگی بین واحدهایی بود که به نوعی به شرکت کنندگان در مراسمات ، خدمات ارائه می دهند و از جمله خدمات بهداشتی درمانی که لازم بود  هماهنگی لازم بین ارگانها متولی سلامت بوجود آید .

وی ضمن تشکر از فرماندار شهرستان امیدیه ، تشکیل این کار گروه ، را یک ضرورت برای هماهنگی بین واحد ها دانست و افزود : با تشکیل این کار گروه ادارات و نهاد های متولی سلامت به جای موازی کاری باعث هم افزایی می شوند و مهمترین ثمره اش نیز استفاده بهینه از امکانات و کم کردن هزینه های موازی است .

در ادامه سردار سبزی والا گزارشی از روند آماده سازی موکب شلمچه و امکانات درمانگاه آن ارائه داد

سپس آبدیده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه آمادگی خود را برای هر نوع همکاری جهت ارائه خدمات مطلوب به شرکت کنندگان در مراسمات و از جمله زائران اربعین حسینی اعلام کرد.

در پایان تقسیم کاری لازم صورت گرفت و انجام مقدمات فراهم سازی درمانگاه شلمچه بین اعضاء تعیین گردید

sbze

 

۱۱ تیر ۱۳۹۶ ۱۸:۲۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۲۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید