سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۵

اخبار

حضور رئیس بهداشت و درمان در جلسه عملیاتی شرکت نفت آغاجاری

حضور میدانی مدیریت در مناطق عملیاتی ،ایجاد تعامل با کارکنان و بررسی و حل مشکلات این مناطق از اهداف این جلسات می باشد

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ششمین جلسه عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با حضور دکتر مظفری رئیس بهداشت و درمان در منطقه عملیاتی رگ سفید1 برگزار شد.

 

در این جلسه که با هدف ارتباط مستقیم مدیریت با کارکنان عملیاتی و رفع سریع مشکلات آنها برگزار گردید ابتدا مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری طی سخنانی ضمن تشکر از زحمات کارکنان عملیاتی ، گزارشی از خصوصیات میدان نفتی رگ سفید بیان کرد و گفت : این میدان نفتی یکی از میدانهایی است که با وجود تولید 60 درصدی هنوز از فشار قابل قبولی برخوردار است .

 

مهندس پیرامون میدان گازی این منطقه را یک ذخیره بزرگ و قطب اشتغال در آینده نامید و افزود: بهره برداری از گاز این میدان که دومین کوهانک گازی بعد از پازنان می باشد هنوز در دستور کار قرار نگرفته و فعلاٌ تمرکز بر تولید نفت در این منطقه است

 

وی ضمن تشکر از حضور رئیس بهداشت و درمان در جلسه عملیاتی تاکید کرد: عملکرد و پیگیری های جناب دکتر مظفری باعث ایجاد رضایت مندی قابل قبولی در میان کارکنان گردید و همکاران در منطقه آغاجاری مرتباً این نگاه مثبت را به ما منتقل می کنند.

 

در ادامه این جلسه رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تشریح عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در سه ماهه اول سال جاری ، گزارشی از وضعیت بیمارستان جدید ارائه داد و گفت : شمارش معکوس برای افتتاح بیمارستان جدید شروع شده است و فعلاً بیش از 90% تجهیزات آن مستقر گردیده است .

 

دکتر مظفری تشکیل جلسات مدیریتی در مناطق عملیاتی را یک ابتکار جالب و مفید دانست و افزود : بهداشت و درمان مثل همیشه در کنار عملیات تولید حضور داشته و سلامت کارکنان صنعت نفت را حراست می کند.

 

وی از آماده شدن ساختمان درمانگاه عملیاتی رگ سفید ابراز خوشحالی کرد و تاکید نمود: امیدوارم با همکاری مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گازآغاجاری هر چه سریعتر تجهیزات پزشکی این درمانگاه تهیه شود تا خدمات پزشکی در این کارخانه نیز ارائه گردد.

 

در پایان مدیران و کارکنان سئوالات خود را در زمینه درمان ، اعزام و سایر مسائل پزشکی مطرح کردند و رئیس بهداشت و درمان به تک تک سئوالات آنان پاسخ داد.

 

رگ سفید

 رگ سفید

 

رگ

 

رگ1  

 
۱۴ تیر ۱۳۹۶ ۰۹:۱۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید