سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۴

اخبار

تجدید میثاق با ولایت و رهبری توسط مدیریت و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری

کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با حضور در اجماع کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن تجدید میثاق با ولایت و رهبری ، تحرکات اخیر دشمنان و اغتشاشات را محکوم نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ، صبح امروز سه شنبه 26 مهر ماه دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان ، حسین قنواتی نژاد رئیس خدمات پشتیبانی ، سعید افضلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قدر و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با شرکت در مراسم اجماع کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن تجدید میثاق با ولایت و رهبری ، تحرکات اخیر دشمنان و اغتشاشات را محکوم نمودند.  

انقلاب شکوهمند اسلامی که برگرفته از راه و منش انبیا الهی به رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی شکل گرفت بارقه ای از امید را در دل تمام دنیا روشن کرد و انسانیت را احیا کرد.   

متاسفانه اخیرا بدخواهان کشورمان در حال برنامه ریزی برای ایجاد آشوب در کشورمان هستند تا با حرکات و بهانه های واهی در سطح جامعه اعمالی را انجام دهند و به همین دلیل به کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با حضور در این مراسم به انقلاب اسلامی که با خون جوانان جان گرفته لبیک گفتند. 

این همایش با حضور مسئولین شهرستانی و استانی در قسمت اداری شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.

yyy
43
uuu
rr
i

۲۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۸:۴۰
تعداد بازدید : ۳۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید