سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۰۳

اخبار

نشست رئیس بهداشت و درمان با مدیران درمانی و پشتیبانی در منطقه آغاجاری

دکتر رضا آموزش؛ ارتقا خدمات سلامت برای احقاق حق و تکریم جمعیت تحت پوشش همچون سال گذشته اولویت اصلی ما در سال جاری با حمایت های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، با آغاز سال نو جلسه ای با حضور دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان و مدیران درمانی و پشتیبانی برگزار شد که در این جلسه چالش ها و کاستی ها برای ارائه خدمات مطلوب به جمعیت تحت پوشش مورد بررسی قرار گرفت.
 
دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در ابتدای این نشست ضمن تبریک سال نو اظهار داشت؛ با تلاش خستگی ناپذیر مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در سال قبل رضایت مندی از خدمات درمانی قابل لمس بوده و همچنین با حمایت های دکتر سید مهدی هاشمی مدیرعامل محترم سازمان بهداشت و درمان توانستیم شاهد ارتقا خدمات سلامت در منطقه آغاجاری باشیم.
 
وی در ادامه افزود؛ می بایست با همت مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در سال جاری همچون سال گذشته برای ارتقا خدمات شایسته در خور شان و جایگاه کارکنان محترم صنعت نفت، خانواده های گرامیشان و مردم بومی منطقه تلاش نماییم.
 
در ادامه این نشست مدیران درمانی و پشتیبانی ضمن تشکر از برگزاری این جلسه توسط رئیس بهداشت و درمان توضیحاتی در مورد رفع چالش ها و کاستی ها ارائه نمودند.
 
این نشست در سالن اجتماعات بیمارستان نفت شهید ایرانپور برگزار شد و در پایان مقرر شد این جلسات به منظور پیگیری و انجام اقدامات لازم ادامه داشته باشد.

98

666
777
4
666
99999

۱۷ فروردین ۱۴۰۲ ۱۵:۵۰
تعداد بازدید : ۲۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید