سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۴

اخبار

گرامیداشت روز جهانی ماما در منطقه آغاجاری

حسین قنواتی نژاد؛ زندگی از دستان ماما شروع می شود و زیباترین صدا برای مادر، گریه نوزاد در بدو تولد است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت روز جهانی مامایی، با حضور مسئولان از زحمات ماماهای این مرکز تجلیل به عمل آمد.
 
رئیس خدمات پشتیبانی و دیگر مدیران با حضور در بخش زایشگاه ، روز ماما را تبریک گفته و از تلاش ها و زحمات آنها تقدیر و تشکر کردند.
 
حسین قنواتی نژاد رئیس خدمات پشتیبانی وظیفه ماماها را سنگین و سرنوشت ساز توصیف کرد و گفت: زندگی از دستان ماما شروع می شود و زیباترین صدا برای مادر، گریه نوزاد در بدو تولد است. 
 
وی افزود: یکی از نقاط قوت بخش زایشگاه ، وجود کادر توانمند ، دانش محور و با سوابق درخشان می باشد و از این لحاظ جزو بیمارستان های برتر استان هستیم. 
 
حسین قنواتی نژاد رئیس خدمات پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در پایان اظهار داشت؛ هیچ امتیازی زحمات شما را جبران نمی کند اما با این حال در حد توان در جهت حمایت از همکاران محترم اقدام می کنیم. 
 
  دکتر آزاده خورشیدی زاده متخصص زنان و زایمان نیز ضمن تبریک روز ماما از با اهدا کارت هدیه از زحمات کادر مامایی تشکر کرد. 
 
در پایان زینب رمضانی پور مسئول زایشگاه ضمن تبریک روز ماما و تشکر از زحمات همکاران خود ، به نمایندگی از طرف کادر مامایی نظرات و دیدگاه‌ های آنها را تشریح نمود و از حضور مدیران بهداشت و درمان در بخش زایمان به مناسبت روز ماما تقدیر و تشکر نمود.

777
777
4
777
666
777
666
99999
666

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۴۹
تعداد بازدید : ۳۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید