سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۷

اخبار

بیمارستان جدید نفت آغاجاری در هفته دولت به بهره برداری می رسد

پروژه بیمارستان جدید نفت آغاجاری در هفته دولت در راستای خدمات رسانی به همکاران صنعت نفت و عموم همشهریان به بهره برداری می رسد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، دکتر ناصرمظفری با اشاره به مدت زمان طولانی احداث پروژه بیمارستان ٦٤تخته خوابه نفت گفت :. این پروژه مجددا در سال  ٩٠ با پیگیری سازمان بهداشت ودرمان صنعت نفت شروع به کار کرد و در حال حاضر به صورت ١٠٠درصد تکمیل، تجهیز وآماده بهره برداری است.

وی افزود : فاز اول این بیمارستان مدرن شامل ساختمان و تجهیزات است که با همکاری و مساعدت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و تخصیص اعتبارات کافی به این پروژه به طور کامل آماده شده و فاز دوم این پروژه که شامل فضا سازی و محوطه سازی بیمارستان است هم اکنون در حال اجرا است.

دکنر  مظفری تشریح کرد: این بیمارستان دارای واحد زنان و زایمان با جدیدترین سیستم ها و روش های LDR ، واحد رادیولوژی کاملا پیشرفته و دیجیتال، دستگاه ما موگرافی،  بخش ICU  و پنج اتاق عمل مجزا و سایر امکانات مدرن درمانی است.

وی با اشاره به رسالت سازمان بهداشت و درمان در ارائه خدمات با کیفیت ایمن به کارکنان وخانواده های محترم صنعت نفت وهمکاران بازنشسته، افزود: کادر پزشکی متخصص و مجرب برای کلیه بخش های این بیمارستان به صورت تمام وقت و پاره وقت در نظر گرفته شده تا این بیمارستان آمادگی کامل جهت ارائه با کیفیت خدمات به همکاران را داشته باشد.

دکتر مظفری راه اندازی سیستم سلامت سبز را یکی دیگر از اولویت های سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری عنوان و بیان کرد: در کنار ارایه خدمات درمانی و بهداشتی، سلامت ایمنی محیط زیست هم از اولویت های این سازمان است که در این راستا راه اندازی سیستم امحاء غیرسوز و سیستم تهویه فاضلاب عفونی در دستور کار قرار دارد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری درخصوص زمان دقیق افتتاح فاز اول بیمارستان، گفت: با هماهنگی صورت گرفته این پروژه در هفته دولت راستای خدمات رسانی به همکاران صنعت نفت و عموم همشهریان به  بهره برداری می رسد ..
۱۵ اَمرداد ۱۳۹۶ ۰۷:۴۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۴۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید