سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۵۷

اخبار

تجلیل از خبرنگاران حوزه سلامت در دورهمی «سرنگ و سوژه»

به مناسبت روز خبرنگار از خبرنگاران حوزه سلامت تجلیل شد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در این مراسم از خبرنگاران فعال در منطقه آغاجاری که اخبار سلامت را پوشش می دهند تجلیل به عمل آمد.

 

ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار ، حضور خبرنگاران را در بهداشت و درمان نشانه تعامل و همکاری متقابل دانست و گفت : خبرنگاران رسالت سنگین انتقال اطلاعات را به عهده دارند و هر چه که امانت داری در این انتقال بیشتر باشد جایگاه خبرنگاری نیز ارتقاء می یابد. 

  

دکتر مظفری به تشریح عملکرد بهداشت و درمان پرداخت و افزود : در سال 96 دو افتتاح مهم داریم که مرکز سلامت کار 3 هفته پیش افتتاح گردید و ساختمان جدید بیمارستان نیز در هفته دولت به بهره برداری می رسد .

 

وی فضای مجازی را فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی ارزیابی کرد و تاکید نمود:کانال های عمومی قضاوت خوبی در مورد فضای مجازی به ما می دهد چون هر روزه شاهد هستیم که اعضای این کانال ها افزایش می یابد و این نشان از اقبال عمومی به فضای مجازی دارد.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری از خبرنگاران خواست تا خدمات سلامت را آن طور که هست به مردم منعکس نمایند تا در جریان زحمات کادر درمان قرار گیرند و هنگام مراجعه ذهنیت مثبتی داشته باشند.

 

سپس رئیس خدمات پشتیبانی نیز ضمن تبریک روز خبرنگار ، حضور فعال خبرنگاران را باعث شفافیت در کارها دانست و گفت : خبرنگاران پل قابل اطمینانی بین مسئولین و مردم هستند و عدم حضور آنها باعث گسست بین مدیران و جامعه می شود.

 

عبدالرضا شریفات سابقه خبرنگاری را به قدمت تاریخ دانست و افزود : همان هایی که تاریخ را نوشتند و ما را از گذشته دنیا مطلع کردند در حقیقت خبرنگار بودند که وقایع را نوشتند و ثبت کردند ولی به مرور زمان به مورخ معروف شدند.

 

وی انتقال حادثه کربلا را نمونه بارزی از یک خبر مهم دانست که به وسیله خبرنگاران امین و صادقی مثل حضرت زینب (س) و سایر اصحاب امام حسین (ع) به نسل های بعدی منتقل شد.

 

در ادامه علی حسینی پور خبرنگار صدا و سیما به نمایندگی از خبرنگاران ضمن تشکر از مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری گفت : این اقدام بهداشت و درمان در دعوت از خبر نگاران و تجلیل آنان در این روز ، نشانه قدردانی از اصحاب رسانه است و جای تقدیر دارد.
 وی در ادامه به سابقه کار خبرنگاری در منطقه آغاجاری اشاره کرد و افزود : بیش از 35 سال است که در این منطقه کار خبرنگاری می کنم و به جرات می گویم که در این مدت همیشه بهداشت و درمان صنعت نفت را رو به بهبود دیده ام.

 

بخش بعدی برنامه سوالات خبرنگاران بود که مدیران و مسئولین بهداشت و درمان به تک تک آنها پاسخ دادند. 

در پایان نیز هدایایی به رسم یادبود به خبرنگاران اهداء گردید.  

 

خبرنگار

 خبرنگار

 خبرنگار

 

خبرنگار

 

 

 

۱۷ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۷:۵۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۶۹۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید