سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۴۹

اخبار

خدمات مرکز سلامت کار در سایه تعامل با شرکت نفت آغاجاری گسترش می یابد

خدمات دندانپزشکی و نمونه گیری آزمایش ها به زودی در مرکز سلامت کار و HSE منطقه آغاجاری راه اندازی می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به منظور رفاه حال کارکنان شریف شرکت نفت و ایجاد رضایت مندی بیشتر ، خدمات درمانی دیگری از جمله خدمات دندانپزشکی و نمونه گیری آزمایش ها به زودی در مرکز سلامت کار و HSE منطقه آغاجاری راه اندازی می شود.

 

در جلسه ای که با حضور مدیران ارشد شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و بهداشت و درمان صنعت نفت در ساختمان جدید مرکز سلامت کار و HSE برگزار شد ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تشکر از همکاری و همراهی مدیران و مسئولان شرکت نفت منطقه آغاجاری بر اهمیت توجه به خواسته های کارکنان صنعت نفت تاکید کرد و گفت: هدف ما ارتقا کیفیت خدمات سلامت و ایجاد رضایت مندی بیشتر شاغلین محترم و خانواده هایشان است.

 

دکتر ناصر مظفری به بدی آب و هوا و گرمای شدید منطقه اشاره کرد و افزود:این عوامل به خودی خود باعث عدم تمایل به کار کردن در این مناطق می شود و اگر دغدغه درمان هم به آن اضافه شود تشدید می شود.

 

وی ایجاد آپشن های جدید در خدمات سلامت را یکی از راه های ماندگار کردن شاغلین و متخصصین نفت در منطقه دانست و تاکید کرد:تلاش ما بر اینست که این خدمات هر چه بیشتر در دسترس باشند تا هم اعزام به خارج از منطقه کاهش یابد و هم در ارائه خدمات سلامت تسریع شود.

 

رئیس بهداشت و درمان راه اندازی یونیت دندانپزشکی در مرکز سلامت کار را به همین منظور ارزیابی کرد و از مسئولین شرکت نفت خواست تا در فراهم کردن زمینه راه اندازی آن و رفع نواقص و اشکالات جانبی عنایت بیشتری نمایند.

 

سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن اشاره به افتتاح ساختمان جدید مرکز سلامت کار و HSE ، فضای آن را برای گسترش خدمات بسیار مناسب دانست و گفت: تصمیم داریم که علاوه بر راه اندازی یونیت دندان پزشکی ، نمونه گیری آزمایش ها ، بینایی سنجی و شنوایی سنجی را نیز راه اندازی کنیم تا کارکنان محترم شرکت نفت با آرامش خاطر بیشتری به تولید نفت بپردازند.

 

عبدالرضا شریفات به زمان اجرای این خدمات اشاره کرد و افزود: در مرحله اول یونیت دندان پزشکی و نمونه گیری آزمایش ها راه اندازی می شود و در مرحله بعدی به مرور سایر خدمات از جمله بینایی سنجی و شنوایی سنجی نیز اضافه می شوند

 

در ادامه مهندس کورش محمدی عضو هیئت مدیره و مدیر فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری از تعامل بسیار خوب با بهداشت و درمان ابراز رضایت کرد و گفت:در طراحی ساختمان جدید مرکز سلامت کار ،  گسترش خدمات سلامت را پیش بینی کردیم و به همین منظور ساختمان طوری ساخته شد که بتوان تا دو طبقه دیگر نیز روی آن اضافه کرد.

 

وی از ساخت طبقه دوم ساختمان در آینده نزدیک خبر داد و افزود:این اقدام در دستور کار هیئت مدیره است و به محض تامین اعتبار  ساخت طبقه دوم نیز شروع می شود.

 

مهندس منوچهر آرزومندعضو دیگر هیات مدیره و مدیر عملیات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری نیز ضمن ابراز رضایت از راه اندازی خدمات جدید در مرکز سلامت کار گفت:وظیفه ماست که با بهداشت و درمان همکاری کنیم چون هر چه همکاری ما بیشتر باشد سلامت کارکنان خودمان بیشتر تضمین می شود و علاقه به کار و تولید نفت در منطقه نیز افزایش می یابد.

 

در پایان مقرر گردید مشکلات فنی توسط واحد مهندسی شرکت نفت حل شود و گزارش آن جهت تصمیم گیری نهایی به مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت نفت ارائه گردد.

  

سلامت

 

سلامت

 

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۴۷
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۳۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید