سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۴

اخبار

نگاه ویژه مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به مناطق عملیاتی

دکتر سید علی جزایری: به منظور احقاق حق جمعیت تحت پوشش و ارتقا خدمات سلامت قطعا نگاه ویژه ای به مناطق عملیاتی از جمله بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری خواهیم داشت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، دکتر سید علی جزایری مدیر سازمان و دکتر فلاح مهرجردی مدیریت عملیات سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در ادامه سفر به مناطق عملیاتی از واحد های درمانی، اداری و پشتیبانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری بازدید نمودند و همچنین در ادامه طی جلسه ای با مدیران و کارکنان شریف صنعت نفت دغدغه‌ها و چالش‌های کارکنان این مجموعه‌ها در خصوص نحوه دریافت خدمات بهداشتی و درمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

دکتر سید علی جزایری ضمن بازدید شبانه از بیمارستان نفت شهید ایرانپور، در این سفر نشست مشترکی با حضور رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری و مدیران واحد های مختلف برگزار شد که در ابتدا دکتر آموزش رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن خوش آمد گویی به دکتر جزایری و دکتر فلاح گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در راستای ارتقا و ارائه خدمات و همچنین ایجاد رضایتمندی جمعیت تحت پوشش ارائه کرد.

 در ادامه این نشست دیگر مدیران واحد های درمانی و اداری بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری چالش ها و دغدغه های واحد های خود را به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به جمعیت تحت پوشش بیان نمودند.

 دکتر جزایری با تقدیر از زحمات و تلاش های مدیریت و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری گفت: ارائه خدمات با کیفیت به جمعیت تحت پوشش و رفع مشکلات در حوزه درمان از اهداف و وظایف سازمان است که می بایست با تلاش مضاعف و با بهره گیری از تمام ظرفیت ها شاهد تحقق این اهداف در منطقه آغاجاری باشیم. 

در ادامه سفر مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، جلسه ای با مدیران و کارکنان شریف صنعت نفت در شرکت های بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و پالایشگاه گاز بیدبلند به میزبانی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه مهندس جواد تقی زاده مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن خیر مقدم به مدیرعامل و مدیریت عملیات سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بیان داشت، اقدامات اخیر و تلاش های مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به منظور ارائه خدمات بهتر جای تقدیر و تشکر دارد اما کمبودها و مشکلاتی در ارائه خدمات سلامت وجود دارد که میبایست اقدام جدی در خصوص رفع آن انجام شود. 

وی افزود، اولویت کاری بنده ارتقا خدمات سلامت مردم منطقه و کارکنان صنعت نفت بوده که امیدواریم با هم افزایی و همکاری بیشتر خدمات شایسته ای را به کارکنان شریف صنعت نفت و خانواده های محترمشان ارائه کنیم.

در ادامه این جلسه دیگر مدیران و کارکنان شریف صنعت نفت به بیان دغدغه ها و مشکلات حوزه درمان پرداختند. 

مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در این جلسه هدف از سفر خود را آشنایی با ظرفیت ها و نقاط ضعف در این منطقه و تلاش برای رفع مشکلات اعلام کرد و در پاسخ به دغددغه های درمانی حاضرین در این جلسه گفت: سازمان بهداشت و درمان با حمایت وزارت نفت و همچنین تعامل و همکاری با وزارت بهداشت، درمان و علوم پزشکی و با یاری مجموعه های فعال در منطقه در تلاش است خدمات سلامت ماندگار و بزرگی را به جمعیت تحت پوشش ارائه نماید.

دکتر فلاح مهرجردی مدیریت سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیز در پایان این جلسه عنوان کرد:رویکرد مدیرعامل سازمان ارتقا خدمات سلامت در مناطق عملیاتی بوده که امیدواریم با هم افزایی شرکت های منطقه ای اقدامات شایسته و مهمی را در این زمینه انجام دهیم.

 

دکتر سید علی جزایری مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان و دکتر فلاح مهرجردی مدیریت عملیات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پایان سفر خود با حضور در فرمانداری شهرستان امیدیه با سلامی فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو داشتند. 


در این نشست فرماندار امیدیه خواستار افزایش خدمات سلامت به بومی های این منطقه شد که مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در این خصوص گفت؛ با توجه به ظرفیت های این مرکز درمانی و ارتقا آن امیدواریم بتوانیم خدمات سلامت مطلوب تری به مردم بومی منطقه ارائه نماییم.


بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری دارای 1 کلینیک تخصصی و فوق تخصصی ، 2 درمانگاه خانواده میانکوه ، امام رضا (ع) ،1 درمانگاه اورژانس ،1 درمانگاه طب صنعتی و 7 درمانگاه در مناطق عملیاتی می باشد.

88



999
88
88

88
 
88
88

988

88
77

۱۸ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۲۷
تعداد بازدید : ۴۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید