سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۰۴

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی دو قدم تا لبخند در منطقه آغاجاری

کارگاه آموزشی دو قدم تا لبخند "با تدریس علی سیف اله زاده کارشناس ارشد رشته روانشناسی" مورد استقبال مدیران و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری قرار گرفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری، در این کارگاه آموزشی دو روزه که در سالن آمفی تئاتر بیمارستان شهید ایرانپور نفت برگزار شد، کلیه کارکنان درمانی و غیر درمانی توانستند از موضوعات مهم روانشناسی مطرح شده در این کارگاه بهره مند شدند.
 
  مدرس این کارگاه آموزشی تشریح نمود؛ دو زمان گذشته و آینده در زندگی افراد باعث پریشانی ذهن آنها در زندگی شده و همچنین مانع داشتن حس خوب در زندگی می شود. 
 
علی سیف الله زاده کارشناس ارشد رشته روانشناسی در این کارگاه اظهار داشت؛ معمولا نگرانی از آینده و دغدغه ها و موضوعات حل نشده در گذشته افراد آنها را همیشه درگیر کرده و باعث کاهش انرژی روانی آنها می شود که به همین علت نیاز هست راهکارهایی برای پیشگیری و حل شدن چنین چالش های به افراد جامعه آموزش داده شود که با پذیرش آینده و گذشته در آرامش به زندگی خود ادامه دهند. 
 
وی در این خصوص افزود؛ راهکارهایی بسیار زیادی می‌تواند به افراد کمک کند تا از نگرانی، بار منفی و دغدغه های ذهن‌ شان کاسته شود، که یکی از این موارد می توان به حداقل رساندن مشاهده برنامه های تلویزیونی، گوشی همراه و اخبارهای منفی اشاره کرد که در جامعه به شکل‌های مختلف به سمت ما سرازیر می شوند و این موضوعات حس ناخوشایندی را در ما ایجاد می کند و ما برای مقابله با این موضوع باید به این درک برسیم که اگر ورودی های ذهن خودمان را کنترل نکنیم و اجازه دهیم هر مفهوم غلط و منفی وارد ذهنمان شود همواره در زندگی با اضطراب، نگرانی و مشکلات روحی و روانی روبرو خواهیم شد. 
 
در ادامه این کارگاه دیگر راهکاری ها برای مقابله با مشکلات روحی و روانی توسط مدرس به حاضرین آموزش داده شد. 
 
 استقبال کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری از این کارگاه نشانه رضایت آنها از برگزاری این کارگاه آموزشی بود.
 
در پایان مدرس این کارگاه به سوالات و چالش های کارکنان بهداشت و درمان در این زمینه پاسخ داد.

 

88
988
77

88
88
99

۱۱ آذر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۷
تعداد بازدید : ۲۲۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید