سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۳۴

اخبار

تقدیر رئیس دادگستری شهرستان امیدیه از سازمان بهداشت درمان صنعت نفت

رئیس دادگستری شهرستان امیدیه با حضور در بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری از وزارت نفت و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بابت ساخت بیمارستان جدید و مجموعه خدمات ارائه شده تشکر کرد .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری رئیس دادگستری شهرستان امیدیه در دفتر رئیس این مرکز حضور یافت و از راه اندازی ساختمان جدید بیمارستان تقدیر و تشکر کرد.

در این نشست ابتدا رئیس بهداشت و درمان گزارشی از روند آغاز پروژه ساختمان جدید تا تکمیل آن در سالهای گذشته ارائه کرد و گفت : بیمارستان جدید یکی از بیمارستانهای قابل قبول از نظر استانداردهای اعتباربخشی است و تلاش گردید تا همزمان با ایجاد ساختمانی ایمن ،فضای مفرحی برای بیماران و مراجعین ایجاد گردد.

 

دکتر ناصر مظفری از  همکاری مدیران و مسئولین شهرستان امیدیه تقدیر و تشکر کرد و افزود : تعامل و همراهی همه مدیران و مسئولین و در رأس آنها فرماندار محترم باعث تسریع در کار گردید و مجموعه دادگستری شهرستان نیز همیشه مشوق ما بوده اند.

 

سپس رئیس دادگستری شهرستان امیدیه طی سخنانی ضمن تشکر از از زحمات کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت ، ساختمان بیمارستان جدید را بسیار مطلوب و دلپذیر توصیف کرد و گفت : نمای بیرونی و فضای داخلی ساختمان به نحو بسیار زیبایی طراحی و آماده گردید و هر بیننده ای را خود بخود به تحسین وامیدارد.

 

ستار رضایی زنگنه خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت را در منطقه قابل توجه دانست و افزود: حقیقتاً بایستی از مجموعه مدیریت وزارت نفت و مخصوصاً از مدیریت سازمان بهداشت و درمان در توجه به منطقه آغاجاری تشکر کرد که در این سالها توجه خاصی به بهداشت و درمان این منطقه کردندو ما این مسئله را به وضوح لمس کردیم.

 

در ادامه عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی نیز ضمن تشکر از مدیریت و قضات دادگستری خطاب رئیس دادگستری گفت:حضور جنابعالی به منظور قدردانی از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مایه دلگرمی ماست و عزم ما را در ارائه خدمت به مردم منطقه راسخ تر می کند.

 

 همچنین دکتر رضا مکطاع زاده رئیس بیمارستان شهید ایرانپور و رئیس نظام پزشکی شهرستان های امیدیه و آغاجاری نیز ضمن اشاره به اهمیت جایگاه نظام پزشکی خواستار همکاری بیشتر با دادگستری شد و گفت:تصمیم داریم که از دادستان شهرستان امیدیه جهت حضور در تمامی جلسات نظام پزشکی دعوت کنیم

 

دادگستری

 

دادگستری

 

دادگستری

 

 

۳۱ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۲:۱۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۳,۳۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید