سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۰۸

اخبار

بزرگداشت روز ملی بیهوشی در منطقه آغاجاری

دکتر رضا آموزش ؛ متخصصان و کارشناسان بیهوشی با تلاش‌های شبانه روزی و با از جان گذشتگی خود در کنار سایر همکاران و در جهت حفظ سلامت کارکنان، خانواده محترم صنعت نفت و مردم منطقه قدم برداشته و با نگاه بی قرارشان آرامش را به چشم های بیماران هدیه کرده که این جای تقدیر و تشکر ویژه را دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری؛همزمان با فرا رسیدن دوازدهم اسفند ماه روز ملی هوشبری دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان به همراهی تعدادی از مدیران با حضور در اتاق عمل از خدمات متخصصان و کارشناسان بیهوشی قدردانی کردند.
 
دکتر رضا آموزش رئیس بهداشت و درمان به همراه دکتر کبری احمدی رئیس بیمارستان ،سعید افضلی رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با حضور در اتاق عمل، ضمن گرامیداشت روز بیهوشی از زحمات ارزنده تلاشگران این عرصه تشکر کردند.
 
دکتر رضا آموزش ضمن تبریک این روز به کارکنان مجموعه اتاق عمل گفت: رشته هوشبری و بیهوشی از مهم‌ترین رشته‌های علوم بالینی است و متخصصین و کارشناسان این رشته در حساس‌ ترین بخش بیمارستان همان اتاق عمل فعالیت می‌کنند که بالاترین مسؤلیت حرفه‌ای را برای آنان رقم می‌زند.
 
دکتر رضا آموزش افزود ؛ متخصصان و کارشناسان بیهوشی با تلاش‌های شبانه روزی از جان گذشتگی خود در کنار سایر همکاران و در جهت حفظ سلامت کارکنان ، خانواده محترم صنعت نفت و مردم منطقه قدم برداشته و با نگاه بی قرارشان آرامش را به چشم های بیماران هدیه کرده که این جای تقدیر و تشکر ویژه را دارد.
 
در پایان این دیدار دیگر مدیران بهداشت و درمان ضمن تبریک روز بیهوشی از زحمات ارزنده تلاشگران این عرصه تقدیر و تشکر کرده و همچنین متخصصان و کارشناسان بیهوشی از حضور مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در اتاق عمل تقدیر و تشکر نمودند.

888
988
77
988

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ ۲۱:۴۵
تعداد بازدید : ۲۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید