سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۵۶

اخبار

دیدار از خانواده شهدا در منطقه آغاجاری

دکتر رضا آموزش؛ دیدار با خانواده شهدا و تجلیل از آنان کوچک ترین قدمی است که می توانیم برای تکریم این عزیزان برداریم و نباید هرگز از آن غافل شویم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت بزرگداشت روز شهدا دکتر رضا آموزش رئیس و دیگر مدیران بهداشت و درمان با همراهی بهمئی رئیس بنیاد شهید شهرستان امیدیه با خانواده های شهدای دفاع مقدس دیدار و با اهدای هدیه از آنها تجلیل نمودند.
در این دیدار معنوی خانواده های شهید قائدزاده و شیرعلی مورد تجلیل قرار گرفتند و رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در منزل شهیدان ، زیارت خانواده شهدا را فیض الهی دانست و گفت: دیدار با خانواده شهدا و  تجلیل از آنان کوچک ترین قدمی است که می توانیم برای تکریم این عزیزان برداریم و نباید هرگز از آن غافل شویم.
دکتر رضا آموزش با یادآوری نام شهدای گرانقدر وابسته به بهداشت و درمان اظهار داشت: یکی از افتخارات ما اینست که تعداد قابل توجهی از همکاران مان از خانواده شهدا ، آزادگان و جانبازان هستند.
در ادامه بهمئی رئیس بنیاد شهید شهرستان امیدیه احترام به خانواده شهدا را مورد خشنودی خدا توصیف کرد و تاکید نمود : وقتی شهدا اینقدر در نزد خداوند مقام و منزلت دارند قطعا خانواده شهدا نیز پیش خدا عزیز و قابل احترام هستند. 
شهیدان قائدزاده پدر و برادر همکار گرامی سرکار خانم قائدزاده و شهید شیرعلی برادر خواهران شیرعلی از کارکنان بهداشت و درمان می باشند.
در پایان این دیدار خانواده شهیدان قائدزاده و شیرعلی از مدیریت بهداشت و درمان و همراهان تشکر نمودند.

444
555
2222
444

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۴:۲۰
تعداد بازدید : ۲۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید