سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۵۶

اخبار

اخذ تسهیلات برای کارکنان در سایه تعامل با بانک تجارت

جلسه مشترک رئیس بهداشت و درمان با رئیس بانک تجارت امیدیه برای تعامل و همکاری بیشتر و اخذ تسهیلات جهت کارکنان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری هدف از برگزاری این جلسه هماهنگی بیشتر جهت ارائه خدمات بانکی به کارکنان این مرکز بود.

ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان بانک تجارت جهت همکاری با این مجموعه ، خواستار تعامل بیشتر در این زمینه شد و گفت : با توجه به اینکه حساب حقوقی کارکنان این بهداشت و درمان در بانک تجارت می باشد انتظار داریم که تسهیلات بیشتری به کارکنان تعلق گیرد.

دکتر مظفری بر لزوم ارائه تسهیلات به همه کارکنان اعم از رسمی و غیر رسمی شد و افزود : تاکید ما این است که به همه کارکنان متقاضی تسهیلات مناسب داده شود تا گرهی از مشکلات آنان باز شود

در ادامه رئیس بانک تجارت امیدیه ضمن ابراز رضایت از رفتار کارکنان این مرکز گفت : خوشحال هستیم که مشتریان ما گروهی از قشر فرهیخته و تحصیل کرده بهداشت درمان صنعت نفت هستند و این برای بانک ما یک افتخار است.

سید حسن موسوی آمادگی خود را جهت پرداخت تسهیلات به کارکنان بهداشت و درمان اعلام کرد و خطاب به دکتر مظفری افزود : پیرو درخواست شما ، با مدیریت شعب استان مکاتبه کردیم و منتظر اعلام موافقت آنها هستیم و امیدواریم که به زوردی این تسهیلات در اختیار کارکنان شما قرار گیرد 

 

بانک

بانک

۷ شهریور ۱۳۹۶ ۱۴:۰۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۵۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید