سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۲۹

اخبار

آرامش پزشک و بیمار در سایه تعامل با قانون

جلسه مشترک رئیس بهداشت و درمان با دادستان و رئیس نظام پزشکی شهرستان های امیدیه و آغاجاری برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه هماهنگی رئیس این مرکز با دادستان شهرستان امیدیه و رئیس نظام پزشکی شهرستان های آغاجاری و امیدیه در دفتر رئیس این مرکز برگزار شد
 
در این جلسه ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تشکر از حضوردادستان در بهداشت و درمان ، تعامل بسیار خوب با دادگستری شهرستان را مایه آرامش خاطر کارکنان دانست و گفت : در جامعه ای که قوه قضائیه قانونمند و مقتدر دارد همه با آرامش کار می کنند و کادر درمان ما نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

دکتر ناصر مظفری تعامل دادگستری با نظام پزشکی را عامل مهمی برای کاهش قصورات  پزشکی ذکر کرد و افزود : دادستانی و نظام پزشکی می توانند دو بازوی مهم برای هدایت جامعه پزشکی در بستر سلامت و تعهد باشند.
 
سپس دادستان امیدیه ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت ، خدمات این مجموعه را در منطقه بی نظیر دانست و گفت : ما از عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت راضی هستیم چون رضایت مردم را می بینیم و خوشبختانه کمترین شکایت را از این مجموعه داریم.
فلاحی کار خدمت رسانی به بیماران را حساس و مهم دانست و افزود : خدمات شما بزرگترین نعمت خداوندی که همانا سلامتی است را به جامعه هدیه می دهد و از این لحاظ شکرگزاران و قدردانان شما بسیار بیشتر از شاکیان شما هستند و این نقطه قوت شماست.
 
در ادامه رئیس نظام پزشکی شهرستان های امیدیه و آغاجاری ضمن تشکر از رئیس بهداشت و درمان بابت تشکیل این جلسه  و ابراز خرسندی از تعامل دادستان امیدیه گفت: دیدگاه ما در نظام پزشکی بر اصلاح مشکلات قبلی و کمک به سلامت کاری جامعه پزشکی است.

 

دکتر رضا مکطاع زاده از دادستان و مجموعه دادگستری شهرستان به عنوان حامی قانونی جامعه پزشکی نام برد و افزود : از تجربیات شما در راستای کاهش قصورات پزشکی استفاده می کنیم تا روح خدمت رسانی و صداقت در بین پزشکان منطقه ملموس تر شود . 

 

در پایان بر همکاری بیشتر بهداشت و درمان صنعت نفت ، دادستانی و نظام پزشکی شهرستان تاکید شد.

دادگستری

 دادگستری

 

دادگستری

 

۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ۱۹:۱۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۰۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید