سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۵۴

اخبار

قد کارکنان با خط کش "ورزش" متناسب می شود

جلسه هماهنگی تبیین سیاست های ورزشی سازمان و بازبینی فعالیت های ورزشی کارکنان صنعت نفت در منطقه آغاجاری برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری پیرو تاکید رئیس محترم امور ورزش سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و به منظور ارزیابی فعالیت های ورزشی کارکنان صنعت نفت ، جلسه هماهنگی تبیین سیاست های ورزشی سازمان در دفتر رئیس این مرکز برگزار شد.

در این جلسه ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تبریک دهه ولایت ، از ورزش به عنوان ساده ترین و در دسترس ترین راه تامین سلامت جامعه نام برد و گفت:شاید بتوان گفت که ورزش تنها مقوله ای است که تمام دنیا روی آن اتفاق نظر دارند.

دکتر ناصر مظفری به سیاست های ورزشی سازمان اشاره کرد و افزود: در نامه اخیر رئیس محترم امور ورزش سازمان مبنی بر برنامه ریزی برای ترویج ورزش جهت سلامت کارکنان استراتژی بسیار خوبی در نظر گرفته شد و بایستی با برنامه ریزی و تهیه تقویم ورزشی و پیشنهاد ورزش های متناسب با سن و فیزیک افراد به مبارزه با چاقی و کم تحرکی بپردازیم.

وی همچنین ورزش بانوان  و خانواده ها را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد:با توجه به وجود فضاهای خالی ناشی از جابجایی بیمارستان ، مکان مناسبی نیز برای ورزش بانوان در نظر بگیریم تا آنها نیز از تحرک لازم را داشته باشند.

 در ادامه ضمن بحث و تبادل نظر در مورد چگونگی انجام فعالیت های ورزشی و ارتباط آن با چاقی انجام شد و مقرر گردید:

- تقویم ورزشی جدیدی برای شش ماهه دوم سال جاری تهیه و در شورای فرهنگی به تصویب برسد

-لیست افراد چاق بر اساس استانداردهای مرکز سلامت کار تهیه و متناسب با سن و فیزیک آنها برنامه های ورزشی پیشنهاد گردد

-پایش ورزش های پیشنهادی مرتبا انجام شود تا افراد چاق ورزش متناسب را در اولویت برنامه خود قرار دهند و متعاقبا نتایج حاصله نیز به مراجع ذیصلاح گزارش شود

 

 
ورزش
ورزش
ورزش

 

۱۵ شهریور ۱۳۹۶ ۱۶:۵۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید