سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۱۱

اخبار

میهمانی اربعین ، میزبانی بهداشت و درمان

بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری برای استقبال از زائرین اربعین حسینی آماده می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری این مرکز به مناسبت در پیش بودن ایام اربعین و به رسم سال های گذشته جهت استقبال از زائرین اربعین حسینی آماده می شود.

 با توجه به قرار گرفتن شهر امیدیه در مسیر عبور کاروان های اربعین حسینی و ورود هزاران زائر حسینی به این شهر ، مدیریت این مرکز در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی طی جلسات مقدماتی راه های ارائه خدمت به زائرین را مورد بررسی قرار داده است.

 چگونگی ارائه خدمات سلامت در مراکز درمانی این بهداشت و درمان و کمک به راه اندازی درمانگاه صحرایی در مرز شلمچه از جمله تصمیماتی است که در این جلسات گرفته شد.

 همچنین با توجه به درخواست فرماندار  و رئیس ستاد اربعین شهرستان امیدیه ، رئیس خدمات پشتیبانی این مرکز عضو فعال این ستاد می باشد.

 

هر ساله و در روزهای منتهی به اربعین حسینی هزاران نفر از عاشقان ثارالله ع از سراسر کشور برای زیارت عتبات عالیات و شرکت در مراسم معنوی پیاده روی اربعین حسینی از  مسیر امیدیه- ماهشهر عبور می کنند و بر حسب نیاز از خدمات درمانی این بهداشت و درمان استفاده می کنند.

 

هر ساله درمانگاه صحرایی با امکانات پزشک ، پزشکیار ، آمبولانس ، دارو و تجهیزات پزشکی و با همکاری شبکه بهداشت و درمان این شهرستان توسط بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در مرز شلمچه راه اندازی و به زائرین بیمار خدمات درمانی ارائه می نماید.

 خبرنگار

 

 

۱۲ مهر ۱۳۹۶ ۱۴:۱۵
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید