ارتقا رضایت مندی بیماران و نحوه وصول مطالبات بهداشت و درمان از مصوبات این جلسه بود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه هماهنگی مدیریت این مرکز با مدیران و مسئولان بهبود روابط کار شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری به منظور بررسی راه های ارتقای کیفیت خدمات و بهبود رضایت مندی بیماران و مراجعین در دفتر رئیس بهبود کار برگزار شد.
در این جلسه ابتدا رئیس بهبود کار طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت ، میزان رضایت کارکنان از خدمات بهداشت و درمان را قابل قبول دانست و گفت:رویکرد فعلی سازمان و تمرکز بر حل مشکلات بیماران باعث شده است که تعداد گلایه و شکایات کاهش یابد و روحیه تقدیر و تشکر از بهداشت و درمان جایگزین شود.
مهندس عیدی شریفی از ساختمان جدید بیمارستان به عنوان یکی از مولفه های مهم رضایت مندی نام برد و افزود:زیبایی ، تمییزی و دکوراسیون جدید بیمارستان باعث تاثیر مثبت در روحیه بیماران شده است و این را مرتبا به ما گوشزد می کنند و از این لحاظ بایستی قدردان توجه جناب دکتر سمیع مدیرعامل محترم سازمان و سایر دست اندرکاران باشیم.
سپس رئیس بهداشت و درمان ضمن تشکر از مدیران و مسئولان شرکت نفت منطقه آغاجاری بر ادامه تلاش ها جهت ارتقا خدمات درمانی تاکید کرد و گفت: سعی ما بر اینست که خدمات درمانی با کیفیت ارائه دهیم تا کارکنان صنعت نفت باخیال آسوده به تولید نفت و گاز بپردازند.
دکتر ناصر مظفری خرید جدیدترین دستگاه های پزشکی را در همین راستا ارزیابی کرد و افزود:پرداخت مطالبات توسط شرکت ها باعث می شود که سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت بتواند سرویس دهی خود را به روز کند و نتیجه این به روز شدن نیز رضایت مندی بیماران است
در ادامه رئیس خدمات پشتیبانی ضمن ارائه آماری خدمات درمانی ارائه شده را بسیار گسترده دانست و گفت: خیلی از خدماتی که بهداشت و درمان ارائه می نماید تا کنون حسابرسی صنعتی نشده است.
عبدالرضا شریفات حسابرسی صنعتی را راهی برای منطقی کردن درخواست ها و انتظارات دانست و افزود: با وجوداینکه خیلی از مطالبات بهداشت و درمان توسط بعضی از شرکت ها وصول نشده است ولی ما هیچگاه در ارائه خدمات قصور نکرده ایم و تا کنون یک مورد مشاهده نشده است که کار بیماری متوقف مانده باشد.
در پایان بر همکاری و تعامل بیشتر برای ارتقای خدمات سلامت و افزایش رضایت مندی تاکید شده است.