سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۸

اخبار

گرامیداشت هفته تربیت بدنی در منطقه آغاجاری

دکتر ناصر مظفری :ورزش سازمان به برکت تلاش های صادقانه مسئولان آن همیشه پیشرو بوده است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش مسئولین و دست اندرکاران این واحد مورد تجلیل قرار گرفتند.
در جلسه ای که به همین مناسبت در سالن جلسات ستاد بهداشت و درمان برگزار شد ابتدا رئیس این مرکز طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته تربیت بدنی ، ورزش را یکی از ارکان سلامتی دانست و گفت : توصیه به ورزش نقطه مشترک تمام کشورها با نگاه ها و سیاست های مختلف است و همه روی این مقوله تاکید مشترک دارند.

 

دکتر ناصر مظفری از ورزش به عنوان یک اهرم پیشگیرانه برای سلامت جامعه نام برد و افزود : انجام ورزش های ساده و مستمر باعث حفظ سلامتی افراد و نهایتاً ارتقا سلامت جامعه می شود.

 

وی از مسئولین ورزش سازمان بهداشت و درمان تجلیل کرد و بیان داشت : اکنون در راس ورزش سازمان فردی مثل جناب آقای دکتر طالع است که یک چهره شناخته شده در سطح وزارت نفت است و مسئولین وزارتی روی دیدگاهها و افکار وی حساب می کنند و این انتخاب فرصت بسیار خوبی را ایجاد کرده تا ورزش سازمان در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته باشد.
رئیس بهداشت و درمان در پایان از زحمات رئیس خدمات پشتیبانی و دست اندرکاران امور ورزش منطقه آغاجاری تقدیر کرد.
 
سپس رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تبریک هفته تربیت بدنی  ، ورزش را یکی از حوزه های مهم کاری پشتیبانی دانست و گفت : تمام تلاش ما اینست که ورزش ابتدا در بین کارکنان خود بهداشت ودرمان جدی گرفته شود تا توصیه های ورزشی آنها روی دیگر افراد جامعه تاثیر گذار باشد .

 

عبدالرضا شریفات ضمن ارائه گزارشی از عملکرد امور ورزش این منطقه در نیمه اول سال جاری افزود : پیاده روی خانوادگی در سطح شهرستان و اهدای جوایز بیش از 60 نفر از شرکت کنندگان به مناسبت هفته سلامت ، راه اندازی ورزش صبحگاهی برای کارکنان از ابتدای سال جاری ، برگزاری مسابقات ورزشی به مناسبت فتح خرمشهر و هفته دفاع مقدس ، برگزاری مسابقات فوتسال یادواره شهید مدافع حرم محسن حججی از جمله اقدامات این واحد در نیمه اول سال جاری بوده است .

 

وی همچنین ورزش بانوان را به نسبت جمعیت آنها در بهداشت و درمان یک اولویت دانست و تاکید کرد: با توجه به تغییرات فیزیکی در ساختمان های بهداشت و درمان و جابجایی بیمارستان ، در صدد هستیم یک فضای مناسب و مرتب برای ورزش بانوان در نظر بگیریم .

 

در پایان هدایایی به رسم یاد بود به آقای کاووسی به عنوان رئیس امور ورزش و خانم قادری به عنوان مسئول ورزش بانوان تقدیم شد.

 

 امور ورزش

 

امور ورزش

 

امور ورزش

 

امور ورزش

 

امور ورزش

 

امور ورزش
 

۱ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۴۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید