سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۵۶

اخبار

تاکید بر محرومیت زدایی در نشست مشترک رئیس بهداشت و درمان و فرمانده سپاه پاسداران آغاجاری

دکتر مظفری : خدمت به مردم شریف آغاجاری را جزو مسئولیت های اجتماعی خود می دانیم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه هماهنگی رئیس این مرکز با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان آغاجاری جهت پیگیری اردوهای جهادی برگزار شد .

 

در این نشست ابتدا رئیس بهداشت ودرمان ضمن تشکر از تلاش ها و پیگیری بسیج سازندگی سپاه در محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار ، آمادگی این بهداشت و درمان را برای ادامه همکاری در برگزاری اردوهای جهادی اعلام کرد. 

 

دکتر ناصر مظفری محرومیت زدایی را جزو مسئولیت های اجتماعی دانست و گفت : همه ما موظفیم که در راستای خدمت به محرومان جامعه حرکت کنیم و این حرکت لطف به مردم نیست بلکه انجام وظیفه اجتماعی ماست .

 

در ادامه فرمانده سپاه پاسداران شهرستان آغاجاری ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت : تاکنون هر نوع همکاری از بهداشت و درمان صنعت نفت خواستیم کوتاهی نکرده و از این لحاظ همیشه پیشرو بوده است .

 

سرگرد جمالی محرومیت های موجود را غیر قابل قبول دانست و افزود : منطقه آغاجاری که از قدیمی ترین مناطق نفت خیز است هنوز از بعضی امکانات ابتدایی برخوردار نیست و همه ما باید تلاش کنیم تا چهره فقر و محرومیت را از منطقه بزداییم.

 

وی برگزاری اردوهای جهادی را یکی از ثمرات انقلاب اسلامی ارزیابی کرد و اضافه نمود : وقتی محرومین تلاش مسئولین را می بینند به آینده نظام امیدوار می شوند و ما بایستی این امیدواری را در مردم تقویت کنیم .

 

در پایان مقرر گردید اردوهای جهادی با هماهنگی دو طرف و به مناسبت های مختلف در مناطق محروم آغاجاری برگزار شود

 

سمیع

 

سپاه

 
۶ آبان ۱۳۹۶ ۱۶:۰۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید