سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۴۷

اخبار

بهبود تغذیه کارکنان صنعت نفت با "پیمانه" بهداشت و درمان

دکتر: مظفری : تمرکز بر تغذیه کارکنان با نگرشی تازه و تلاش برای دست یابی به استانداردهای غذایی در رستوران های وابسته به صنعت نفت از مهترین اولویت های ماست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان  صنعت نفت آغاجاری پیرو نشست مدیران ستادی سازمان با کارشناسان بهبود تغذیه وزارت بهداشت ، جلسه فوق العاده کمیته سلامت جهت پیگیری مصوبات جلسه ستاد سازمان در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

در این جلسه ابتدا رئیس بهداشت و درمان ضمن تشکر از مدیر عامل و روسای ستادی سازمان در تشکیل کمیته تخصصی تغذیه و هماهنگی با کمیته تغذیه وزارت بهداشت گفت:بایستی با استفاده از منابع علمی به پیشبرد برنامه های متناسب با تغذیه سالم جهت کارکنان صنعت نفت اقدام کرد .

دکتر ناصر مظفری نقش تغذیه را در سلامت جامعه پر رنگ و بزرگ دانست و افزود : همانطور که تغذیه از بدو تولد و حتی پیش از تولد تا هنگام مرگ در زندگی انسان نقش دارد بهبود تغذیه نیز در سلامت جامعه تاثیرگذار است.

در ادامه مسئول امور تغذیه ضمن ارائه گزارشی از نتایج نشست کمیته بهبود تغذیه در ستاد سازمان گفت : در این جلسه بر بهبود تغذیه کارکنان ، کمک به راه اندازی "رستوران سالم " کمک به تنظیم وزن افراد و حرکت به سمت غذای سالم تاکید شد.

فرزاد کاظمی همچنین از ورزش به عنوان عامل مهم در سلامت جامعه نام برد و تاکید کرد : تغذیه سالم در کنار ورزش مناسب به نتایج مثبت می انجامد و اگر ورزش مورد توجه قرار نگیرد رژیم غذایی به تنهایی جوابگوی سلامت افراد نیست.

همچنین رئیس خدمات پشتیبانی ضمن تاکید بر راه اندازی سفره سالم برای کارکنان گفت:برای بهبود تغذیه کارکنان ابتدا از بهداشت و درمان صنعت نفت شروع کنیم تا مردم از ما الگوبرداری کنند.

عبدالرضا شریفات اجرای استانداردهای اعتباربخشی را یک راه حل مناسب برای ارتقا کیفیت در تغذیه دانست و افزود:تاکید دانشگاه بر تغذیه سالم بخاطر نتایج حاصل از تغذیه است که روی سلامت کل جامعه اثرگذار است.

وی همچنین بر لحاظ "سفره سالم" در پیمان جدید تاکید کرد.

جلسه سلامت

بهبود غذایی

جلسه سلامت

جلسه سلامت   

 

 

۷ آبان ۱۳۹۶ ۱۶:۵۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۹۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید