سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۳۲

اخبار

"دستان شفابخش" این بار لبخند را به همکاران خودمان هدیه کرد

به لطف الهی و با تلاش کادر درمان ، عملیات احیا قلبی- ریوی (CPR موفق) حیاتی دوباره به یکی از همکاران با سابقه بخشید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به دنبال ایست ناگهانی قلبی - تنفسی یکی از همکاران با سابقه بنام محمد حمیدی نیا بلافاصله تیم CPR عملیات احیا را شروع کرد و با استعانت از خداوند متعال و با تلاش و توانمندی خاصی  به وی  حیاتی دوباره بخشیدند.

نامبرده که مسئول واحد صدور دفترچه می باشد در ابتدای وقت کاری و در محوطه بهداشت و درمان در حالی که به سمت محل کار خود در حرکت بود ناگهان دچار ایست قلبی - تنفسی شد و به شدت به روی زمین افتاد که بلافاصله تعدادی از همکاران وی را به اورژانس منتقل و تحت درمان قرار گرفت.

عملیات احیا بلافاصله با حضور دکتر بابک رمضانی متخصص قلب و دکتر افشین مکفی متخصص بیهوشی تحت نظارت دکتر ناصر مظفری رئیس بهداشت و درمان انجام و  بیمار پس از حدود 45 دقیقه  تلاش کادر درمان و دریافت 4 بار شوک الکتریکی  دوباره به زندگی برگشت.

وی که از کارکنان قدیمی این مرکز می باشد پس از احیا به بخش آی سی یو بیمارستان بزرگ نفت اهواز منتقل و با مراقبت های کم نظیر کادر توانمند و پرتجربه درمان بیمارستان نفت اهواز  ، هم اکنون با حال عمومی نسبتا خوب در بخش سی سی یو دوران نقاهت خود را پشت سر می گذراند.

 روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ضمن تقدیر از زحمات کادر درمان هر دو بیمارستان نفت ، برای این همکار و سایر کارکنان شریف بهداشت و درمان صنعت نفت در سراسر کشور آرزوی سلامتی و طول عمر با برکت دارد.

۸ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۴۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۷۷۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید