سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۱۰

اخبار

به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد:همایش پدافند غیر عامل

دکتر حجت بهمئی : بیمارستان ها جزو مراکز مهم و حساس هستند و نقش پر رنگی در پدافند غیر عامل دارند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت هفته پدافند غیر عامل همایشی در همین زمینه به همت پایگاه مقاومت بسیج قدر در سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار شد .

 

در این همایش دکتر حجت بهمئی دکترای مدیریت برنامه ریزی شهری طی سخنانی ضمن تشریح فلسفه پدافند غیر عامل ، توجه به این مقوله را خواستار شد و گفت : پدافندغیر عامل باعث بازدارندگی دشمن می شود و امنیت ملی را ارتقا می دهد .
عضو کمیته پدافند غیر عامل استان خوزستان همچنین پدافند غیر عامل را باعث کاهش آسیب پذیری کشور دانست و افزود : پدافند غیر عامل باعث حفظ توان خودی ، افزایش مقاومت مردمی ، تحمیل هزینه بیشتر به دشمن ، حفظ تمامیت ارضی و ایجاد آمادگی های لازم برای مقابله با دشمن می شود.

 

وی در ادامه سطوح پدافند غیر عامل را برشمرد و بیان کرد : پدافند غیر عامل دارای سه سطح راهبردی ، عملیاتی و اجرایی می باشد.

 

دکتر بهمئی به توصیف کارکردهای پدافند غیر عامل پرداخت  و تاکید کرد : استقرار خدمات ضروری ، حفاظت از تاسیسات و تجهیزات ، تامین نیازهای مردم ، حفاظت از جان مردم و تداوم کارکرد شبکه های اطلاع رسانی از مهتمرین کارکردهای این پدافند است.

 

در پایان  تصاویری زیبا و درس آموز از پدافند غیر عامل در کشورهای پیشرو در این زمینه از جمله روسیه و کره شمالی به نمایش گذاشته شد و به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

.
 پدافند

 

پدافند

 

پدافند

 

پدافند

پدافند

 

پدافند

پدافند

 

پدافند  

۱۰ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۲۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۱۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید