سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۲۰

اخبار

بازدید تیم کارشناسی مدیریت سلامت سازمان از منطقه آغاجاری

تقویت امور مامایی و بهداشت حرفه ای از اهداف این سفر بود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری ، تیم کارشناسی مدیریت سلامت سازمان با هدف بررسی ، آنالیز و تقویت فرآیندهای بهداشت حرفه ای و مامایی از این منطقه بازدید به عمل آوردند.
 

تیم مذکور ابتدا در دفتر رئیس بهداشت و درمان حضور یافت و در مورد اهداف سفر خود به گفتگو و تعامل پرداختند.

ابتدا دکتر ناصر مظفری ضمن خوشامدگویی ، از توجه مدیرعامل و مسئولین ستادی به مناطق عملیاتی تشکر کرد و گفت: منطقه آغاجاری به خاطر شرایط خاص عملیاتی و عدم برخورداری از امکانات ، نیاز به توجه ویژه دارد 

وی اجرای استانداردهای اعتباربخشی را راه حل مناسبی برای ارتقا کیفیت دانست و افزود: اجرای این استانداردها منوط به نیروی کارشناسی و مجرب است که تا کنون همکاران ما به این مهم به خوبی عمل کردند.

همچنین مسئول امور مامایی ستاد سازمان ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع همکاران منطقه آغاجاری ، گزارشی از روند اجرای فرآیندهای سلامت توسط سازمان ارائه نمود که در سطح کشور سابقه ندارد ارائه داد و گفت: طرح کودک سالم یکی از طرح های موفقی است که توسط بهداشت و درمان صنعت نفت اجرا شد و نتیجه آن در سازمان بهداشت جهانی انعکاس یافت.

شیدا سجادی ایمنی مادر و نوزاد را مهمترین وظیفه کادر درمان و بخصوص شغل مامایی دانست و افزود: تلاش ما بر اینست که بهداشت مادر و نوزاد در مراکز سلامت خانواده و پروسه درمان در بلوک زایمان در همه بیمارستان های نفت به نحو مطلوب و با بهترین کیفیت اجرا شود تا هم سلامت مادر و نوزاد حاصل شود و هم رضایت مندی کارکنان شریف صنعت نفت حاصل آید. 

گفتنی است در ادامه این سفر ، خانم سجادی از بلوک زایمان بیمارستان نفت و بهداشت خانواده در مرکز سلامت خانواده امام رضا ع و میانکوه و مهندس مهدی داوران نیز به عنوان کارشناس بهداشت حرفه ای از مرکز سلامت کار و HSE بازدید میدانی به عمل آوردند و نقطه نظرات خود را برای بهبود روند کار ارائه نمودند.

 

سجادی

 

سجادی   

سجادی

۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۱۸:۲۰
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید