سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۱۰

اخبار

به مناسبت هفته بسیج انجام شد:دیدار با همکاران بهداشت و درمانی عضو خانواده شهدا

دکتر ناصر مظفری : زیارت خانواده معظم شهدا و ایثارگران باعث تقویت روحیه معنوی و ایجاد انگیزه مضاعف جهت خدمت به جامعه می شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری در دومین روز از هفته بسیج ، رئیس و تعدادی از مدیران و مسئولان این مرکز با همکاران عضو خانواده معظم شهدا که در بهداشت و درمان شاغل هستند دیدار کرد. 

 

دکتر ناصر مظفری به همراه عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی ، سعید افضلی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قدر ، رضا روزبه مسئول عملیات حوزه بسیج شهید آذری شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و تعدادی دیگر از مسئولان و همکاران با حضور در منزل خانم زینب رمضانی پور فرزند شهید یدالله رمضانی پور و خانم فرشته همتیان فرزند شهید علی یار همتیان ، آنها را مورد تفقد قرار دادند .

 

در این دیدار دکتر مظفری  ضمن ابراز خوشحالی از حضور تعدادی از فرزندان و خانواده های معظم شهدا در جمع کارکنان بهداشت و درمان ، وجود آنها را مایه افتخار دانست و گفت : بهداشت و درمان صنعت نفت یکی از سازمان هایی است که تعداد قابل توجهی از کارکنانش منتسب به خانواده شهدا و ایثارگران و آزادگان هستند و ما از این لحاظ به خود می بالیم که همکار فرزندان شهدا هستیم
وی حضور در منزل فرزندان شهدا را وظیفه خود دانست و افزود : زیارت خانواده معظم شهدا و ایثارگران باعث تقویت روحیه معنوی و ایجاد انگیزه مضاعف جهت خدمت به جامعه می شود.

 

همچنین عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی نیز طی سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع خانواده شهدا گفت:عزت و استقلال ملت ما به برکت خون شهدا حاصل شده است و ثمره خون آنها باعث شده است تا ملت های دیگر از جمله عراق و سوریه و یمن و لبنان از راه و روش شهدای ما الگوبرداری کنند.

 

وی رشادت های رزمندگان را یادآور شد و افزود:بزرگترین افتخار ما اینست که با خیلی از این شهدای بزرگوار هم کلاس و هم مدرسه ای بودیم و همیشه مرور خاطرات آنها در ذهن ما  مایه دلگرمی در کار می شود.

 
در ادامه روزبه مسئول عملیات حوزه بسیج شهید آذری شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و  افضلی فرمانده پایگاه قدر هر کدام جداگانه طی سخنانی به تجلیل از خانواده شهدا پرداختند.

 

در پایان به رسم یاد بود هدایایی به فرزندان شهدا اهدا گردید.  
 

گفتنی است خانم رمضانی پور کارشناس مامایی و خانم همتیان کارمند واحد ترخیص بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری هستند.

 شهدا

 

شهدا شهدا  

شهدا

 

 

 

 

  

 

۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۰۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۹۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید