سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۲

اخبار

برگزاری جلسه سایت ویزیت واحد تغذیه

آشنایی پیمانکاران متقاضی با محیط کار ، نوع سرویس دهی و نحوه انعقاد قرارداد از اهم اهداف این جلسه بود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه سایت ویزیت پیمانکاران جهت طی مراحل قانونی تعیین پیمانکار جدید امور غذایی این مرکز با حضور میر علی میر فتحی نماینده سازمان و پیمانکاران متقاضی در سالن کنفرانس بیمارستان برگراز شد 

 

در این جلسه ابتدا پیمانکاران متقاضی از قسمت های مختلف امور غذایی بهداشت و درمان بازدید به عمل آورده و از نزدیک با نیروی انسانی ، فضای فیزیکی، امکانات و تجهیزات موجود آشنا شدند .
 
سپس با حضور در سالن کنفرانس بیمارستان ، جلسه مشترکی با رئیس خدمات پشتیبانی برگزار کردند تا از نوع قرارداد و شرایط آن مطلع شوند. 

 

ابتدا عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج ، از حضور پیمانکاران در بازدید مذکور تشکر کرد و با اشاره به اهمیت تغذیه در سلامت بیماران و کارکنان گفت :  تقاضای جدی بنده این اینست که پیمانکاران شرایط را به صورت دقیق مطالعه کنند و با آشنایی کامل در مناقصه شرکت کنند تا در هنگام اجرا با مشکل مواجه نشوند .

وی همچنین لحاظ استانداردهای بهداشتی و دانشگاهی را در پیمان جدید یک اصل خدشه ناپذیر دانست و افزود:بر اساس استانداردهای اعتباربخشی ، پیمانکاران بهداشت و درمان موظف به اجرای استانداردهای دانشگاهی هستند و این مهم برای رسیدن به کیفیت بهتر و رضایت مندی بیشتر است.

 

در ادامه پیمانکاران حاضر در جلسه نظرات و دیدگاه های خود را مطرح کردند

 آشپزخانه  

آشپزخانه

 

آشپزخانه

 

آشپزخانه  

۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۱:۵۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید