سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۳۲

اخبار

رئوس برنامه های ورزشی آخرین فصل سال اعلام شد

عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی : گسترش فرهنگ ورزش و ترغیب کارکنان به این مؤلفه سلامتی در رأس برنامه های امور ورزش است .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری اهم برنامه های ورزشی مورد نظر این منطقه تا پایان سال جاری اعلام شد .
 
رئیس خدمات پشتیبانی با اشاره به اهمیت سلامتی کارکنان و نقش ورزش در تداوم آن گفت : ورزش یکی از راه های مهم و اساسی در تامین سلامت جامعه است و هر چه که این مقوله مهم تلقی شود سلامت جامعه بیشتر تضمین می شود .
 
عبدالرضا شریفات ورزش در کنار تغذیه سالم را ضامن سلامت جامعه دانست و افزود:گسترش فرهنگ ورزش و ترغیب کارکنان به این مؤلفه ی سلامتی ، در رأس برنامه های امور ورزش است .
 
وی ورزش همگانی را یک راه ساده و در دسترس برای ورزش کردن آحاد جامعه ذکر کرد و افزود: ورزش همگانی در دسترس عموم قرار دارد و هر کسی با هر میزان توانایی می تواند قسمت هایی از ورزش و نرمش همگانی را برای سلامتی خود انجام دهد.
 
رئیس خدمات پشتیبانی در ادامه به تشریح برنامه های امور ورزش پرداخت و گفت : با توجه به معتدل بودن هوا و لطافت اول صبح ، ورزش صبحگاهی هر روز از ساعت 7 صبح به مدت 25 دقیقه در محوطه ستاد برگزار می گردد و امیدواریم که همه همکاران در این برنامه فرهنگی – ورزشی شرکت کنند. 
 
شریفات همچنین پیاده روی خانوادگی را یکی از برنامه های مهم فرهنگی-ورزشی ارزیابی کرد و تاکید نمود : در نظر داریم که هر 2 ماه یکبار پیاده روی خانوادگی را اجرا کنیم تا هم زمینه تشویق خانواده ها به ورزش فراهم گردد و هم الفت و همدلی در بین خانواده های کارکنان بیشتر شود .
 
سیستم ها و برنامه های تشویقی از دیگر مواردی بود که متولی امور ورزش منطقه آغاجاری به آنها اشاره کرد و تاکید نمود: مسلماً همکارانی که در برنامه های ورزشی حضور فعال دارند از بسته های تشویقی مثل اردوها و مراکز تفریحی بهره مند می شوند .

 

ورزش بانوان نیز از دیگر برنامه هایی بود که رئیس خدمات پشتیبانی مورد توجه قرار داد و بیان داشت : با توجه به شروع به کار پیمانکار جهت راه اندازی فاز دوم بیمارستان ، فضایی جهت ورزش بانوان در نظر می گیریم تا همکاران خانم نیز از ورزش همگانی بهره مند شوند.

 

 محیط

 

 
۷ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۱۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۸۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید