سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۹

اخبار

برگزاری جلسه سایت ویزیت سیستم حفاظتی

حضور در محل پیمان و آشنایی پیمانکاران متقاضی با نوع و نحوه پیمان ، از اهم اهداف این جلسه بود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه سایت ویزیت سیستم امنیتی --حفاظتی بیمارستان جدید نفت با پیمانکاران متقاضی جهت طی مراحل قانونی تعیین پیمانکار جدید سیستم امنیتی این مرکز با حضور جمالی و رستمی  نمایندگان سازمان و پیمانکاران متقاضی در سالن کنفرانس بیمارستان برگراز شد 

 

در این جلسه ابتدا پیمانکاران متقاضی از قسمت های مختلف بهداشت و درمان بازدید به عمل آورده و از نزدیک با فضای فیزیکی ، امکانات و تجهیزات موجود آشنا شدند .
 
سپس با حضور در سالن کنفرانس بیمارستان ، جلسه مشترکی با رئیس خدمات پشتیبانی برگزار کردند تا از نوع قرارداد و شرایط آن مطلع شوند. 

 

ابتدا عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته وحدت ، از شرکت کنندگان در این برنامه قدردانی کرد و با اشاره به اهمیت امنیت در استان های مرزی ، وجود سیستم کنترل الکترونیکی را یک ضرورت برای نظارت بیشتر دانست و گفت:استفاده از دوربین و تجهیزات کنترلی یک راه مناسب برای حفظ اموال بیت المال است.

 

در ادامه کارشناسان و میهمانان جلسه به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیمات لازم جهت ادامه مراحل قانونی تعیین پیمانکار اتخاذ گردید

حفاظت

حفاظت

حفاظت

حفاظت

حفاظت

۱۱ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۵۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید