سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۴۰

اخبار

تسهیل خدمات دهی در سایه تعامل

جلسه هماهنگی مدیریت بهداشت و درمان با تعدادی از مدیران و مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه هماهنگی مدیریت این مرکز با تعدادی از مدیران و مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و با هدف تسهیل سرویس دهی و خدمت رسانی به کارکنان شریف صنعت نفت در مرکز سلامت کار آغاجاری برگزار شد.

در این جلسه ابتدا رئیس بهداشت و درمان طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری بابت همکاری ها و تعاملات بسیار خوب گفت: در سایه تعامل و همدلی می توان کیفیت خدمات را به نحو چشمگیری افزایش داد و رضایت مندی بیماران و مراجعین را فراهم کرد.

دکتر ناصر مظفری به لزوم تسهیل خدمات جهت رفاه کارکنان اشاره کرد و افزود:در نظر داریم تا خدمات بهداشتی-درمانی را تا حد ممکن در دسترس کارکنان شریف صنعت نفت قرار دهیم تا هم در وقت آنها صرفه جویی شود و هم متحمل مشقات مسیر و رفتن به جاهای دیگر نشوند.

وی از راه اندازی یونیت دندانپزشکی در مرکز سلامت کار تا هفته آینده خبر داد و تاکید نمود:بقیه واحدهای مرتبط با سلامت کارکنان از جمله بینایی سنجی و شنوایی سنجی نیز در آینده در این مرکز راه اندازی می شود.

همچنین رئیس خدمات پشتیبانی ضمن ارائه گزارشی از روند پیگیری یونیت دندانپزشکی گفت:با مساعدت مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و پیگیری های مدیریت بهداشت و درمان توانستیم این یونیت را آماده کنیم و امیدواریم که در ایام پربرکت هفته وحدت افتتاح شود.

عبدالرضا شریفات در ادامه تاکید کرد:هر چه که خدمات درمانی به محل کار نزدیک تر باشد آرامش و آسایش روحی افراد بیشتر می شود و و کارکنان وقتی دلسوزی و همراهی مسئولان را می بینند به ادامه فعالیت و تلاش دلگرم تر می شوند

وی از همکاری روسای خدمات مهندسی ، بهبود محیط کار و اداره برق شرکت نفت تشکر کرد و افزود: امیدواریم که این روند همکاری روز به روز تداوم یابد تا زمینه رفاه و آسایش کارکنان صنعت نفت فراهم آید.

در ادامه رئیس خدمات مهندسی شرکت نفت آغاجاری طی سخنانی از تلاش های صورت گرفته در زمینه بهداشت و درمان تشکر کرد و گفت: حقیقتا جو مناسبی در مورد بهداشت و درمان در بین کارکنان صنعت نفت وجود دارد و این فضای مثبت روز به روز بهتر و بیشتر می شود

مهندس جعفر لکی در زمینه امور مربوط به مستغلات قول همکاری داد و افزود:هر کاری که از عهده ما برآید در راستای خدمت به مردم منطقه با بهداشت و درمان همکاری می کنیم 

مهندس عیدی شریفی رئیس بهبود روابط کار شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری نیز طی سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از راه اندازی قریب الوقوع یونیت دندانپزشکی در مرکز سلامت کار ، بر هرگونه همکاری بیشتر بین شرکت نفت و بهداشت و درمان تاکید کرد.

در این جلسه دکتر عیسی طاهری رئیس مرکز سلامت کار ، دکتر سید داریوش هاشمی مفرد رئیس کلینیک دندان پزشکی ، سید باقر کاووسی رئیس تدارکات و مهندس خلیل شریفی رئیس اداره برق شرکت نفت نیز حضور داشتند که هر کدام به طور جداگانه به طرح نظرات خود پرداختند.

 

[k

 

جلسه سلامت
جلسه سلامت

 

 

۱۲ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۳۹
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۲۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید