سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۵۲

اخبار

نهمین کمیته بهداشت محیط در سال جاری برگزار شد

پایش استانداردهای اعتبار بخشی در حوزه بهداشت محیط ، اصلاح فرآیند حمل زباله از بخش های بستری و استفاده از ماشین های کفشوی به جای شستشوی دستی از جمله مصوبات این کمیته بود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری نهمین جلسه کمیته بهداشت محیط در سال جاری به ریاست دکتر ناصر مظفری و با حضور کلیه اعضا در سالن کنفرانس بیمارستان شهید ایرانپور برگزار گردید.

در این جلسه ابتدا مهندس احسان طیبی مسئول بهداشت محیط و دبیر کمیته ، گزارشی از اقدامات انجام شده در این حوزه و پیگیری مصوبات جلسه قبل ارائه داد .

سپس دستور کار جلسه فعلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از بحث و تبادل نظر اعضا مقرر گردید:

-    اجرای استانداردهای اعتباربخشی در حوزه بهداشت محیط و مدیریت پسماند با همکاری واحد بهبود کیفیت مورد ارزیابی داخلی قرار گیرد و نتایج آن در جلسه تیم مدیریت اجرایی مطرح گردد.

-    فرایند حمل زباله از بخش های بستری به محل نگهداری موقت زباله اصلاح و به جای اینکه کارگر هر بخش به صورت جداگانه زباله ها را حمل کند یک نفر توسط رئیس خدمات عمومی تعیین و در ساعات 13 و 21 هر روز زباله های کلیه بخش ها را از درب ورودی اتاق کثیف هر بخش تحویل گرفته و به محل نگهداری زباله منتقل نماید.

-    به جای شستشوی دستی واحدها و بخش ها از دستگاه ماشین کف شوی استفاده شود و روش شستن دستی که کیفیت کار را پایین می آورد و خروجی آن مبهم و نامشخص است کنار گذاشته شود .

b m

 

b m

 

b m

 

b m

 

   

 

 

۱۳ آذر ۱۳۹۶ ۰۹:۰۹
تعداد بازدید : ۷۶۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید