سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۰۵

اخبار

هم افزایی خدمات سلامت در سایه تعامل

نشست مشترک مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری با مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه برگزار شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری این جلسه به منظور تعامل و هماهنگی بیشتر جهت هم سو کردن خدمات سلامت و کاهش موازی کاری در ارائه خدمات سلامت به مردم منطقه برگزار گردید.

 

ابتدا رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت آغاجاری طی سخنانی ضمن خوشامدگویی ، برگزاری چنین جلساتی را برای همکاری و هماهنگی ضروری دانست و خطاب به مدیر شبکه بهداشت و درمان گفت : هدف ما و شما یکی است و آن هم ارائه خدمات سلامت با کیفیت به مردم منطقه است پس بنابراین باید برنامه های خود را با هم هماهنگ کنیم تا موازی کاری صورت نگیرد و خدمات سلامت به صورت بهینه به مردم ارائه شود. 

 

دکتر ناصر مظفری خواستار قرار گرفتن بیمارستان نفت در طرح تحول سلامت وزارت بهداشت شد و افزود : در حال حاضر خیلی از پزشکان متخصص به خاطر این طرح نمی توانند با ما همکاری کنند و اگر بیمارستان نفت زیر پوشش طرح تحول سلامت قرار گیرد این مشکل حل می شود.

 

همچنین رئیس خدمات پشتیبانی ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری چنین جلساتی برای حل معظلات موجود گفت : هماهنگی در کارها باعث صرفه جویی در بیت المال می شود و راه را برای ارائه خدمات بهتر و باکیفیت تر باز می کند.

 

عبدالرضا شریفات به تاریخچه ای از پیگیری راه اندازی بانک خون اشاره کرد و افزود : وجود بانک خون خدمت بزرگی به مردم منطقه است و رضایت مندی را افزایش می دهد.

 

در ادامه مدیر شبکه بهداشت درمان امیدیه ضمن تشکر از مدیریت بهداشت و درمان نفت بابت همکاری های موجود گفت : بهداشت و درمان صنعت نفت بار بزرگی از دوش دانشگاه علوم پزشکی برداشته است و مردم به خدمات سلامت صنعت نفت اعتماد بالایی دارند.

 

مهندس آبدیده بابت فضا و تجهیزات اختصاص داده شده به بانک خون نیز تشکر کرد و افزود : تلاش می کنیم تا زمینه استفاده بیمارستان نفت از مزایای طرح تحول سلامت فراهم شود.
 

شبکه

شبکه

شبکه

شبکه  

۱۸ آذر ۱۳۹۶ ۱۶:۴۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید