سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۴۸

اخبار

جلسه مشترک مدیریت بهداشت و درمان با روسای HSE و ایمنی پالایشگاه گاز بیدبلند

دکتر ناصر مظفری:بهداشت و درمان صنعت نفت در تمام صحنه های عملیاتی بحرانی و عادی در کنار صنعت نفت حضور فعال و تاثیرگذار دارد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه مشترک مدیریت بهداشت و درمان با روسای ایمنی و HSE پالایشگاه گاز بیدبلند به منظور هماهنگی و تعامل بیشتر  در دفتر رئیس این مرکز برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر ناصر مظفری طی سخنانی ضمن خوشامدگویی و ابراز خوشحالی از تداوم این جلسات ، به نقش بهداشت و درمان در تداوم خدمات صنعت نفت اشاره کرد و گفت:بهداشت و درمان صنعت نفت در تمام صحنه های عملیاتی بحرانی و عادی در کنار صنعت نفت حضور فعال و تاثیرگذار دارد.

رئیس بهداشت و درمان حوادث زلزله های اخیر  در نقاط مختلف کشور  را مورد توجه قرار داد و افزود:در اینکه باید همیشه آماده مقابله با بحران باشیم هیچ شکی نیست ولی باید بررسی کنیم که میزان آمادگی ما با واقعیت و نقطه ایده آل چقدر تطابق دارد و این امر ضروری باید قبل از بروز بحران راستی آزمایی شود.

وی نقش HSE را در آمادگی قبل از بحران اساسی خواند و تاکید کرد:انتظار ما از این جلسات اینست که منجر به آمادگی بیشتر برای مقابله با بحران های احتمالی شود.

در ادامه رئیس خدمات پشتیبانی ضمن ارائه گزارشی از فرآیند انجام خدمات در مراکز سلامت کار ، خواستار هماهنگی بیشتر شرکت های وابسته به صنعت گاز با مرکز سلامت کار شد و گفت:کلیه اقدامات چکاپ و تایید سلامت باید از مسیر مرکز سلامت کار انجام گیرد تا هم کیفیت کار تضمین شود و هم موازی کاری صورت نگیرد.

عبدالرضا شریفات خدمت به کارکنان صنعت نفت را افتخاری برای خود و همکاران خواند و افزود: مرتبا مراکز طرف قرارداد را در شهرهای بهبهان و آغاجاری نظارت و کنترل می کنیم تا کیفیت خدمات به کارکنان صنعت نفت و گاز کاهش نیابد و بلکه بهتر از قبل شود.

همچنین رئیس HSE پالایشگاه گاز بیدبلند ضمن تشکر از میزبانی بهداشت و درمان در چند جلسه اخیر گفت: اینکه جلسات ایمنی و HSE  مرتبا به میزبانی بهداشت و درمان برگزار می گردد نشان از توجه جدی مدیریت این مرکز به ایمنی و آمادگی قبل از بحران دارد.

مهندس شهرویی به آمادگی مدیریت پالایشگاه برای همکاری بیشتر با بهداشت و درمان اشاره کرد و افزود: امیدواریم و تصمیم جدی داریم که نتایج این جلسات را عملیاتی کنیم تا در موقع بروز بحران ، خسارات احتمالی را به حداقل ممکن برسانیم.

هویدا رئیس اداره ایمنی و آتش نشانی پالایشگاه گاز بیدبلند نیز طی سخنانی به تشریح نحوه همکاری در موقع بحران پرداخت و در مورد همکاری های مورد نظر دو طرف اعلام آمادگی کرد. 

 

 
جلسه مدیریتی
جلسه مدیریتی

 

 

 

 

۲۳ آذر ۱۳۹۶ ۱۳:۴۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید