سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۲۶

اخبار

افتتاح کلینیک دندان پزشکی در مرکز سلامت کار آغاجاری

تسهیل خدمات ، رضایت مندی و استفاده بهینه از وقت کارکنان از مهمترین اهداف راه اندازی این کلینیک می باشد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری ؛کلینیک دندان پزشکی مرکز سلامت کار منطقه آغاجاری با حضور ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز منطقه ، ناصر مظفری رئیس بهداشت و درمان و تعدادی دیگر از مدیران و مسئولان  افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

رئیس بهداشت و درمان در مراسم افتتاح این کلینک ، ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شرکت نفت منطقه گفت:با حمایت همه جانبه مدیرعامل و هیئت مدیره محترم شرکت نفت چنین توفیقی حاصل شد تا امروز برای اولین بار شاهد افتتاح این کلینیک در این مرکز باشیم.

دکتر ناصر مظفری هدف از تاسیس این کلینیک را رضایت مندی کارکنان دانست و اظهار داشت:این کلینیک به  منظور تسهیل خدمات ، رضایت مندی  ، رفاه و استفاده بهینه از وقت کارکنان راه اندازی شد و قابل ارتقا نیز می باشد.

وی از گسترش ابعاد دیگر از خدمات سلامت در مرکز سلامت کار خبر داد و افزود: تصمیم داریم تا کلینیک های بینایی سنجی ،  شنوایی سنجی و آزمایشگاه را نیز در همین مرکز راه اندازی کنیم.

 
رئیس  بهداشت و درمان در ادامه به تشریح نوع خدمات دندان پزشکی پرداخت و تاکید کرد:با راه اندازی این کلینیک کارکنان شرکت از مراجعه به کلینیک های دندان پزشکی مستقر در بیمارستان و انتظار طولانی مدت جهت دریافت خدمات درمانی بی نیاز می گردند. 

 

همچنین مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری ضمن قدردانی از زحمات رئیس و مجموعه همکاران بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه در راه اندازی این کلینیک بر خدمات دهی بیشتر در این خصوص تأکید و اظهار داشت: این شرکت در خصوص تهیه و تجهیز  دستگاه های مورد نیاز درمانی در مرکز سلامت کار از هیچگونه اقدامی فروگذار نخواهد کرد.
 
مهندس پیرامون بر عزم خود در خدمات دهی بیشتر به کارکنان اشاره کرد و افزود:درهمین خصوص در نظرداریم یک دستگاه یونیت دندانپزشکی دیگر نیز به این کلینیک اضافه نماییم تا امکان ویزیت تعداد بیشتری از کارکنان خدوم شرکت در این مرکز فراهم گردد.

 

 
 

دندانپزشکی

دندانپزشکی

دندانپزشکی

دندانپزشکی

دندانپزشکی  

۲۵ آذر ۱۳۹۶ ۱۸:۰۴
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۴۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید