سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۱۷

اخبار

جلسه مشترک رئیس بهداشت و درمان با مشاور نماینده مجلس شورای اسلامی

سید حمید جوامی مشاور نماینده مجلس:عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت الگوی مناسبی برای خدمت رسانی در سایر ادارات و سازمان ها می باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه مشترک مشاور و رئیس دفتر آقای دکتر علی گلمرادی نماینده شهرستان های امیدیه ماهشهر بندر امام خمینی ره و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با رئیس این مرکز با هدف تعامل بیشتر و آشنایی وی با فرآیندهای خدمات دهی بهداشت و درمان بخصوص برای بیماران بومی برگزار شد.

در این جلسه ابتدا دکتر ناصر مظفری ضمن خوشامدگویی ، از تعامل و همکاری دکتر گلمرادی نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و دست اندرکاران دفتر وی تشکر کرد و ضمن معرفی اقدامات جدید بهداشت و درمان از جمله راه اندازی کلینیک دندان پزشکی در مرکز سلامت کار  به تشریح نوع و نحوه خدمات سلامت در بهداشت و درمان پرداخت و با ارائه آماری از عملکرد این بهداشت و درمان در خدمت رسانی به مردم منطقه گفت:با توجه به محرومیت های مردم بومی منطقه و  به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی که در مقابل مردم منطقه داریم هنگام تسویه حساب بیشترین کمک و تخفیف را به بیماران نیازمند اختصاص می دهیم.

وی پاسخگویی به ارجاعات نماینده شهرستان را نیز جزو برنامه های کاری خود دانست و تاکید کرد: تلاش ما بر اینست که علاوه بر نامه های مردمی ، از طریق مددکاری و روابط عمومی افراد بومی کم بضاعت را شناسایی و مساعدت کنیم تا اگر فردی مستحق است ولی به مدیران و مسئولان دسترسی ندارد از قلم نیفتد.

در ادامه مشاور نماینده مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان بهداشت و درمان گفت:عملکرد بهداشت و درمان صنعت نفت الگوی مناسبی برای خدمت رسانی در سایر ادارات و سازمان ها می باشد و پیشنهاد ما اینست که دیگر سازمان ها و نهادها از این روش های پسندیده که امتحان خود را به خوبی پس داده اند الگوبرداری کنند.

سید حمید جوامی به مصداق های الگو بودن بهداشت و درمان اشاره کرد و اظهار داشت:یکی از الگوهای بسیار خوب بهداشت و درمان صنعت نفت وجود واحدی بنام "تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به شکایات " می باشد که نشانه توجه خاص این سازمان به بیماران و مراجعین است.

وی الگوی دیگر بهداشت و درمان را نظم و انضباط خاص دانست و تاکید کرد: این نظم و انضباط که به بیماران و مراجعین اظمینان و آرامش خاطر می دهد ناشی از قدمت این نظم و آراستگی اداری در صنعت نفت است و بایستی این میراث خوب صنعت نفت کماکان حفظ و تقویت شود. 

جوامی به عضویت نماینده شهرستان امیدیه در کمیسیون انرژی اشاره کرد و یادآور شد:این عضویت نوعی قرابت و صمیمیت با صنعت نفت برای ما ایجاد می کند و ما خود را موظف به حمایت از صنعت نفت منطقه و بخصوص بهداشت و درمان این صنعت می دانیم که روزانه به هزاران نفر از مردم منطقه خدمت رسانی می کند.

در پایان ضمن تبادل نظر در مورد نحوه همکاری و تعامل بین یکدیگر ، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

گلمرادی

  خبرنگار

  

۲۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۴:۲۳
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۱۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید