سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۴:۳۰

اخبار

ورزش سازمان در منطقه آغاجاری خیمه می زند

عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی:مسابقات ورزشی بین کارکنان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از نیمه اول دی ماه در آغاجاری آغاز می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مسابقات ورزشی بین کارکنان سازمان شامل والیبال ، فوتسال و مسابقات جانبازان در رشته های مختلف در دی ماه و بهمن ماه امسال در منطقه آغاجاری برگزار می شود.

 رئیس خدمات پشتیبانی در گفتگو با خبرنگار ما ضمن اعلام برگزاری مسابقات ورزشی در آغاجاری گفت:قبل از هر چیز از اعتماد و اطمینان خاطری که جناب دکتر سمیع مدیرعامل محترم و جناب دکتر طالع رئیس محترم امور ورزش سازمان به مدیریت بهداشت و درمان آغاجاری داشتند و میزبانی مسابقات را به این منطقه واگذار کردند تشکر می کنم.

عبدالرضا شریفات به تشریح برنامه مسابقات پرداخت و اظهار داشت:ابتدا تیم های شرکت کننده در مسابقات والیبال از هفتم دی ماه وارد منطقه آغاجاری می شوند و این مسابقات از هشتم دی ماه بین هشت تیم ده نفره از مناطق مختلف سازمان شروع می شود و روز سه شنبه دوازدهم دی ماه خاتمه می یابد.

وی تیم های والیبال را شامل اهواز و ماهشهر الف ، اهواز و ماهشهر ب ، آبادان ، اصفهان ،شمال شرق ، شمال ، گچساران ، و مرکزی و لرستان  ذکر کرد.

رئیس امور ورزش منطقه آغاجاری همچنین  به برنامه مسابقات فوتسال اشاره کرد و افزود:مسابقات فوتسال نیز با حضور 12 تیم شامل تهران ، اهواز و ماهشهر الف و ب ، بوشهر و خارک الف و ب ،  آبادان ، اصفهان ، گچساران ، فارس و هرمزگان ، (شمال کشور +غرب کشور +شمالغرب کشور  به صورت مشترک) و (شمال شرق کشور +مرکزی و لرستان به صورت مشترک) و آغاجاری از بیست و دوم دی ماه شروع می شود و تا جمعه بیست و نهم ادامه دارد.

رئیس خدمات پشتیبانی در ادامه به تشریح مسابقات جانبازان پرداخت و ضمن اشاره به مقام والای جانباز حضور آنها را نیز پیشاپیش خیرمقدم گفت و یادآورشد:مسابقات جانبازان شامل 4 رشته شنا ، تنیس روی میز ، شطرنج و دارت می باشد و از دهم بهمن شروع می شود و روز جمعه سیزدهم بهمن ماه خاتمه می یابد.

شریفات از همکاری بسیار خوب مهندس پیرامون مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری و دیگر مدیران این شرکت بخصوص سید فریدون تقوی مقدم رئیس امور ورزش شرکت نفت تشکر کرد و تاکید نمود: بی شک در سایه همکاری و همراهی این مدیران محترم  می باشد که برگزاری این مسابقات در منطقه آغاجاری میسر می شود.

 رئیس خدمات پشتیبانی در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای کلیه کارکنان بهداشت و درمان گفت:تمامی برنامه های اسکان ، پذیرایی و ایاب و ذهاب برای شرکت کنندگان به نحو احسن پیش بینی گردید و امیدواریم که ورزشکاران محترم در ایامی که مهمان ما هستند کوچکترین مشکلی نداشته باشند و با خاطری خوش منطقه آغاجاری را ترک نمایند.

 بهداشت محیط

 

 

 

 

 

 

 

۲۹ آذر ۱۳۹۶ ۱۵:۴۸
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۴۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید