سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۵۹

اخبار

برگزاری مانور زلزله در منطقه آغاجاری

این مانور به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله و برای آمادگی بیشتر جهت مقابله با حوادث و بلایای غیرمترقبه طبیعی برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت 5 دی ماه "روز ملی ایمنی در برابر زلزله" مانور تریاژ مصدومین انبوه با برنامه ریزی و محوریت مرکز سلامت کار و HSE این بهداشت و درمان در بیمارستان شهید ایرانپور نفت برگزار شد.

در این مانور عملیاتی و بر اساس سناریوی تعریف شده ابتدا تیم پزشکی شامل پزشکیاران و آمبولانس ها به محل حادثه فرضی واقع در یکی از روستاهای شمال غرب امیدیه اعزام و مصدومین را بلافاصله به اورژانس بیمارستان منتقل کردند.

سپس تیم مدیریت بحران که در آمادگی کامل بوده وارد عمل شده و با هدایت و فرماندهی دکتر ناصر مظفری رئیس بهداشت و درمان و فرمانده بحران و تحت نظارت فنی دکتر پرویز مظفری متخصص طب اورژانس به تریاژ مصدومین پرداخته و آنها را جهت مداوای فوری اولویت بندی کردند.

در ادامه اقدامات اورژانسی روی بیماران و مصدومین انجام شد و بعضی از مصدومین تحت عملیات احیا قلبی-ریوی قرار گرفتند .بعضی دیگر بخیه و پانسمان و سرم درمانی و عده ای هم به مراکز مجهزتر اعزام شدند.

این مانور طبق برنامه ریزی قبلی و بر اساس سناریوی تعریف شده بیش از 5 ساعت به طول انجامید و با موفقیت و کمترین نقص به پایان رسید.

 

مانور زلزله   

مانور زلزله 

مانور زلزله

 

 

 

۷ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۱۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۰۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید