سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۴۹

اخبار

تقدیر فرماندار امیدیه از برگزاری مانور زلزله در بهداشت و درمان

مهندس رفیعی:تمرین و برگزاری این مانورها زمینه عملکرد مطلوب را در زمان بحران فراهم می کند و درصد خطا را در صحنه واقعی کاهش می دهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت 5 دی ماه "روز ملی ایمنی در برابر زلزله" مانور تریاژ مصدومین انبوه با برنامه ریزی و محوریت مرکز سلامت کار و HSE این بهداشت و درمان در بیمارستان شهید ایرانپور نفت برگزار شد و فرماندار شهرستان امیدیه به همراه مهدی آبدیده مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان ضمن حضور در بیمارستان نفت از برگزاری این مانور تقدیر کرد.

سید مهران رفیعی ابتدا از صحنه هایی از مانور بازدید و نحوه اجرای مانور را مورد ارزیابی قرار داد و در پایان ضمن مصاحبه با خبرنگار ما ، از اجرای دقیق و بی نقص مانور تشکر کرد و گفت: با توجه به عملیاتی بودن منطقه آغاجاری و حوادث اخیر زلزله ای در کشور ، برگزاری این مانور یک ضرورت بود که بحمدالله بهداشت و درمان صنعت نفت بسیار به موقع این مانور را برگزار کرد.

وی مانور را یک عملیات مهم ارزیابی کرد که طی آن صحنه واقعی حادثه مرور و تمرین می شود و اشاره کرد:تمرین و برگزاری این مانورها زمینه عملکرد مطلوب را در زمان بحران فراهم می کند و درصد خطا را در صحنه واقعی کاهش می دهد.

فرماندار امیدیه در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت و کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت اظهار داشت:این شور و هیجان کارکنان بهداشت و درمان نفت و این علاقمندی به کار می تواند الگوی خوبی برای دیگران باشد.

همچنین مهدی آبدیده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان امیدیه نیز ضمن تشکر از  مدیران و کارکنان بهداشت و درمان ، برگزاری مانور را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و خواستار تکرار آن در طول سال شد.

در ادامه رئیس بهداشت و درمان ضمن قدردانی از فرماندار و مدیر شبکه ، حضور آنها را در جمع عملیات گران مانور دلگرم کننده و تحسین برانگیز توصیف کرد و گفت:این حمایت ها و تعاملات باعث دلگرمی بیشتر کارکنان جهت ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به مردم منطقه می شود.

 دکتر ناصر مظفری از تیم مدیریت بحران و عملیات گران این مانور نیز تشکر کرد و افزود:تلاش دکتر عیسی طاهری رئیس مرکز سلامت کار و سایر همکاران باعث انجام موفقیت آمیز این مانور شد و ما باید قدردان این نیروها باشیم.

 
مانور زلزله

مانور زلزله

 

مانور زلزله

 

 

 

۷ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۵۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۲,۱۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید