سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۰۱

اخبار

برگزاری مسابقات والیبال کارکنان سازمان در آغاجاری

دکتر طالع:تلاش ما بر اینست که فرهنگ ورزش در سازمان نهادینه شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری مسابقات والیبال کارکنان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در قالب هشت تیم ده نفره و با حضور دکتر قاسم طالع رئیس امور ورزش سازمان ، دکتر مالکی رئیس بهداشت و درمان شمال شرق ، دکتر محمدی رئیس بهداشت و درمان گچساران ، دکتر مظفری رئیس بهداشت ودرمان آغاجاری و عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی این مرکز و سایر مدیران ، مسئولان و ورزشکاران در سالن ورزشی شهید تندگویان شرکت نفت منطقه آغاجاری آغاز شد.

 رئیس امور ورزش سازمان در مراسم افتتاحیه این مسابقات ضمن تقدیر از حمایت های مدیرعامل سازمان در امر ورزش گفت:با وجود محدودیت های شدید مالی ، ولی تلاش فراوان شد تا این مسابقات طبق تقویم تهیه شده انجام گیرد.

دکتر طالع از میزبانی منطقه آغاجاری تشکر کرد و اظهار داشت:از جناب آقای دکتر مظفری و جناب آقای شریفات بابت تقبل میزبانی سپاسگزاریم و لازم می دانم که از حمایت ها و پشتیبانی های کم نظیر مهندس پیرامون مدیرعامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری بابت همکاری بسیار خوب در برگزاری این دوره از مسابقات نیز تقدیر نمایم.

وی به سابقه درخشان برگزاری مسابقات در سال های گذشته در آغاجاری اشاره کرد و افزود:برگزاری بسیار خوب مسابقات فوتسال در سال 94 و مسابقات شنای بانوان در سال 95 باعث شد تا میزبانی این دوره نیز به مدیریت بهداشت و درمان آغاجاری واگذار شود.

 رئیس امور ورزش در پایان بر اهمیت ورزش در سلامتی کارکنان اشاره کرد و تاکید نمود:تلاش ما بر اینست که فرهنگ ورزش و ورزشکاری در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نهادینه شود.

والیبال

 

والیبال

 

والیبال

 والیبال

 

والیبال

 

والیبال

 

والیبال  

۸ دی ۱۳۹۶ ۱۶:۰۶
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۱,۱۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید