سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۳۶

اخبار

برگزاری مراسم جنگ شادی به مناسبت حضور والیبالیست های سازمان

زمانی معاون امور ورزش سازمان:زیباترین لحظه این مسابقات حلقه اتحاد ورزشکاران است که نهایتا به همدلی و تقویت در سازمان منجر می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری به مناسبت برگزاری مسابقات والیبال و حضور ورزشکاران مناطق 14 گانه سازمان در منطقه آغاجاری مراسم جنگ شادی در سالن آمفی تئاتر بیمارستان برگزار شد.

در این مراسم ابتدا رئیس خدمات پشتیبانی منطقه آغاجاری طی سخنانی ضمن تشکر از حضور ورزشکاران در این منطقه گفت:تمام سعی و تلاش ما بر این است که شرایط مطلوبی برای ورزشکاران فراهم آوریم تا در فضایی مناسب به رقابت بپردازند و دغدغه ای نداشته باشند اما اگر نقص و یا کمبودی وجود داشت پوزش می طلبیم.

عبدالرضا شریفات با آرزوی سلامتی برای همه همکاران اظهار داشت:مهمترین ثمره این مسابقات آشنایی ، همدلی و ارتباطات بیشتر بین همکاران مناطق سازمان است و این امر به تقویت جایگاه سازمان کمک می کند.

همچنین معاون امور ورزش سازمان ضمن ابراز خوشحالی از برگزاری مطلوب مسابقات گفت:قدر کنار هم بودن را بدانیم و از این فرصت ها برای آشنایی و تبادل اطلاعات و همفکری استفاده کنیم.

غلام زمانی از حاضران در مراسم خواست تا دست اتحاد به همدیگر بدهند و پس از اینکه ورزشکاران با دستان حلقه شده به هم ایستادند تاکید کرد:این حلقه اتحاد زیبا ترین لحظه این مسابقات بوده است و باید تلاش کنیم که این اتحاد و همدلی در سازمان روز به روز بیشتر شود چون منجر به همدلی و تقویت سازمان می شود.

وی در پایان از مدیریت و تمامی کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری بابت میزبانی بسیار خوب مسابقات تشکر کرد.

در ادامه این مراسم برنامه موسیقی زنده در چند مرحله و تئاتر توسط هنرمندان شهرستان امیدیه اجرا شد و لا بلای برنامه از بازنشستگان و پیشکسوتان حاضر در مراسم تقدیر شد.

جٌنگ

جٌنگ

 

جٌنگ

 

جٌنگ  

 

جٌنگ  

 جٌنگ

 

 

۱۲ دی ۱۳۹۶ ۰۸:۲۱
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید