سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۲۷

اخبار

برگزاری جلسه سالانه روسای امور ورزش مناطق سازمان به میزبانی آغاجاری

دکتر طالع:به دنبال علمی کردن ورزش در سطح سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت آغاجاری جلسه روسای امور ورزش مناطق 14 گانه سازمان با حضور رئیس امور ورزش و تربیت بدنی سازمان در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

ابتدا دکتر قاسم طالع طی سخنانی ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل سازمان به وضعیت مالی سازمان اشاره کرد و گفت:شرایط مالی سازمان به نحوی است که بایستی با حداقل بودجه ، حداکثر استفاده را برای اجرای برنامه های ورزشی ببریم و اگر حمایت و پشتیبانی دکتر سمیع نبود امکان برگزاری این مسابقات فراهم نمی شد.

رئیس امور ورزش و تربیت بدنی سازمان در ادامه به شناسنامه ورزشی مناطق اشاره کرد و اظهار داشت:شناسنامه اینترنتی ورزشی به ما کمک می کند که برنامه های ورزشی ما به روز باشد و من از مسئولین و روسای امور ورزش مناطق می خواهم که نسبت به تکمیل این شناسنامه ورزشی نهایت سعی خود را به کار بندند.

وی از ورزش به عنوان یک ضرورت در جامعه امروزی یاد کرد و افزود:هدف ما در ورزش تبدیل برنامه سنتی و کم کشش به یک برنامه علمی ورزشی است و ما در تلاش هستیم که ورزش را علمی کنیم تا بتوان از آن به صورت بهینه استفاده کرد.

 دکتر طالع در پایان از مسئولین و روسای امور ورزش خواست تا در برنامه های امور ورزش مشارکت صاحب نظرانه داشته باشند.

 

سخنان عبدالرضا شریفات رئیس خدمات پشتیبانی:

رئیس خدمات پشتیبانی منطقه آغاجاری به عنوان میزبان این جلسه طی سخنانی ضمن ابراز خوشحالی از حضور ورزشکاران در منطقه آغاجاری گفت:خدا را شاکریم که توفیق میزبانی همکاران ورزشکار نصیب مان شد و از جناب دکتر سمیع مدیرعامل سازمان و  جناب دکتر طالع تشکر می کنیم که زمینه حضور همکاران را در این منطقه فراهم آوردند.

عبدالرضا شریفات به حضور پیشکسوتان ورزش در این دوره از مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت:حضور آنها باعث دلگرمی ما و استفاده جوانان از تجربیات آنها می شود و همین امر کیفیت مسابقات را بالا می برد.

وی همچنین از حضور روسای تعدادی از بهداشت و درمان ها در این مسابقات تشکر کرد و افزود:پیشنهاد بنده به امور ورزش سازمان اینست که هر 3 تا 4 ماه یک بار یک سری یادواره های ورزشی به مناسبت های مختلف و با حضور مناطق همجوار برگزار شود تا این روحیه نشاط آور ورزشی در مناطق نهادینه شود.

سخنان غلام زمانی دبیر امور ورزش سازمان:

دبیر امور ورزش سازمان نیز ضمن اعلام رئوس موضوعات جلسه ، گزارشی از روند برگزاری مسابقات در سال گذشته و امسال را داد و گفت: با فعال تر کردن ورزش بانوان ، قدم مهمی در مقوله ورزش برداشته شد.

زمانی به بیان برنامه های سال آینده پرداخت و اظهار داشت: انتظار داریم که روسای امور ورزش مناطق با نظرات کارشناسی خود ، نقاط ضعف و قوت برنامه های اجرا شده را بیان کنند تا بتوانیم نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت اقدام کنیم.

وی ضمن ابراز گله مندی از عدم پاسخگویی به موقع به مکاتبات افزود: ما انتظار داریم که جواب نامه ها در اسرع وقت داده شود و بخصوص در معرفی تیم های ورزشی تاخیر نشود چون عدم پاسخگویی به موقع باعث تاخیر در روند تصمیم گیری و در نتیجه افت کیفیت برنامه ها و سر درگمی در کار می شود و ما انتظار داریم که از این به بعد پاسخ مکاتبات را در موعد مقرر دریافت کنیم.

دبیر امور ورزش سازمان به ضعف دیگری نیز اشاره کرد و تاکید نمود: یکی از نقاط ضعف اینست که موقع مسابقات بعضی از افراد بدن دلیل قانع کننده ای از حضور چهره های جدید در تیم مقابل شاکی می شوند و ابراز می دارند که چون ما قبلا این بازیکن را در تیم مقابل ندیدیم پس حتما از راه ناصحیح وارد تیم شده است که بنده همین جا اعلام می کنم که ما سیستم نظارتی و کنترلی دقیقی داریم و نشناختن عضوی از تیم مقابل دلیلی بر تقلب نیست و باید حسن ظن داشته باشیم مگر اینکه خلافش ثابت شود.

زمانی بودجه ورزش را در سال آینده عملکردی توصیف کرد و گفت:بودجه سال آینده ورزش مثل سایر واحدها و قسمت های سازمان به صورت عملکردی می باشد یعنی هر منطقه در مقابل اقدام ورزشی انجام شده بودجه دریافت می کند.

دبیر امور ورزش سازمان همچنین گفت:تقویم برنامه ها را طوری تنظیم می کنیم که ورزش همگانی و ورزش خانواده ها در آن پر رنگ دیده شود.

در ادامه این جلسه روسای امور ورزش مناطق 14 گانه هر کدام جداگانه نظرات و دیدگاه های خود را در مورد برنامه های ورزشی اجرا شده و برنامه ورزش در سال آینده بیان کردند و در پایان در مورد برنامه ورزشی سال 1397 ، نحوه تعیین میزبان ، ورزش بانوان و سایر امور مرتبط با ورزش تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 جلسه مدیریتی

جلسه مدیریتی

جلسه مدیریتی
جلسه مدیریتی
جلسه مدیریتی

۲۸ دی ۱۳۹۶ ۱۴:۵۲
روابط عمومی |
تعداد بازدید : ۹۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید